ODT למשפחות מגובשות יותר

ODT למשפחות

כל אחד יודע עד כמה קשה להשקיע בחיי המשפחה בעולם המודרני. רוב האנשים מבלים את רוב היום שלהם בעבודה, בנסיעה בפקקים, בביצוע של מטלות שונות וכדומה. בסופו של דבר, כאשר כבר מגיעים הביתה, רוב האנשים רק רוצים לשבת בשקט ולנוח מהיום הארוך שעבר עליהם. כתוצאה מכך, לא תמיד יש את הזמן והאנרגיה הדרושה כדי לגבש את המשפחה, לייצר פעילות משותפת וליצור תחושה של אחדות בין בני הבית. אומנם נכון שסופי שבוע זה זמן טוב לעשות פעילות משותפת, אך לרוב מדובר על פעילויות שאינן יוצרות חוויות חזקות במיוחד, כמו למשל צפייה בסרט בקולנוע, אכילה במסעדה או אפילו חופשה משפחתית בצימר בצפון. לכן מי שמעוניין לשנות את המצב, יכול לאתגר את המשפחה עם פעילות מיוחדת של ODT למשפחות.

ODT למשפחות – כל מה שצריך כדי לחזק את הקשרים בין בני המשפחה

כאמור, לא תמיד פשוט לגבש את המשפחה, היות וכל אחד עסוק בסופו של יום בחיים האישיים שלו. ההורים עסוקים בעבודה ובמטלות השונות, הילדים עסוקים בחוגים שלהם, בחברים שלהם וכמובן בכל הקשור לבית ספר שלהם. לכן כל כך חשוב להשקיע את הזמן הדרוש, כדי ליצור פעילות שתגרום לגיבוש בין כל בני המשפחה. פעילות ODT נועדו בדיוק למטרה הזאת, כאשר מדובר למעשה על מגוון רחב של פעילויות שונות, אשר מותאמות לכל משפחה בהתאם לגיל של הילדים, העדפות אישיות וכמובן תקציב. ניתן לשלב משחקי חשיבה עם משימות פיזיות ומנטליות שונות. הפעילות יכולה להתאים לכל אחד שעבר את גיל 5, ומעוניין לאתגר את עצמו, ללמוד דברים חדשים על עצמו ועל המשפחה שלו וכמובן ליצור חוויות מעניינות ובלתי נשכחות. מדובר על פעילויות המלאות בהומור ובשבירת שגרה. במהלך הפעילות המשתתפים ילמדו כי ללא עבודת צוות, לא ניתן יהיה לבצע שום משימה.

לסיכום ODT למשפחות הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לגבש את בני המשפה, ליצור תחושה של 'ביחד' וכמובן לייצר מגוון עצום של חוויות מצחיקות ומהנות. מדובר על פעילויות ייחודיות, שישברו את השגרה היום יומית שלכם ויגרמו לכם להפעיל את הראש בצורה קצת אחרת.

 

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דובאי עם ילדים
אחד היעדים שהפכו בחצי שנה האחרונה לזמינים עבור ישראלים היא העיר דובאי. כעת שההסכם עם האמירויות כבר...
קרא עוד »
דצמ 05, 2020
עורכים יום הולדת לפעוט? אל תשכחו כלים חד פעמיים
כל הורה מכיר את ההרגשה לפני יום ההולדת של הילד שלו. זה מתחיל מהתרגשות גדולה, ממשיך בהתארגנות לפעילות,...
קרא עוד »
אוג 26, 2014
סיורים בברלין ברגע האחרון – טיול שיש בו הכול
אם אתם ספונטניים ומהירי החלטה ברלין זה היעד המושלם עבורכם. עיר הבירה הגרמנית טומנת בתוכה את כל מה...
קרא עוד »
ספט 01, 2015