קרקס רחוב, מה ההבדל מקרקס רגיל?

קרקס רחוב

מופעי קרקס נחשבים מימים ימימה כאחת האטרקציות הכי חווייתיות שהכירו בני אנוש. כמו ברוב התחומים בעולמנו – חלו עם הזמן שינויים שפעילות הקרקס ובמראה לשו, אולם עד עצם היום הזה נחשבים מופעי הקרקס כאומנות במיטבה, אשר מי שמעוניין להשתתף בקרקס ברמה גבוהה במיוחד עשוי לטוס לאירופה, שם ניתן לצפות במופעי הקרקס בכי טובים בעולם.

מופעי קרקס הינם אהובים על כולם, ויש מי שאוהב אותם עד כדי כך, שהוא פונה ללימודים מפרכים בבית ספר מיוחד למקצוע הקרקס, לא עוד חוג או קורס מקוצר, אלא מקצוע שהוא למעשה דרך חיים.

כאשר אנו משתתפים במופעי קרקס, נופתע לגלות עד כמה גוף האדם עשוי להוות אטרקציה בעצמו!

בשונה מקרקס רגיל, ישנה דרך נוספת ליהנות מחוויית קרקס הינה על ידי קרקס רחוב.

קרקס רחוב הינו למעשה מופע מעניין וצבעוני שמתרחש ברחוב עצמו, לעיני אלו שעוברים ברחוב, אם אלו תיירים ואם סתם תושבים שחולפים באזור, הכירו למשל את תיאטרון הרחוב של איתמר שחקנים. מה שמייחד את קרקס הרחוב הוא, שבקרקס רחוב באה לידי ביטוי האומנות של השחקנים, כאשר הם כמעט ולא נעזרים באלמנטים שקיימים בקרקס הרגיל: הם מופיעים על במה מאולתרת, כאשר אין להם חדר אחורי להחלפת תלבושות, ולא תמיד קיימת הגבר.

שחקנים רבים מסמנים את קרקסאות הרחוב כסוג הקרקס האהוב עליהם וכסוג המשחק המועדף מבחינתם, וזאת מפני שבאופן כזה של משחק מתרחש הקשר הכי ישיר עם הקהל, ללא הפרעות ומרחקים.

היכן מתקיים קרקס רחוב?

קרקס רחוב יכול לעלות בכל שטח ציבורי שקיים במרחב האורבני או במושב, כמו בפארק, טיילת, מדרחוב או כל מקום שמאפשר ריכוז של מספר גבוה של אנשים, הקליקו לפרטים.

איך גובים כסף בקרקס רחוב?

פעמים רבות מתקיימים קרקסי רחוב בחסות העירייה או מטעם המועצה המקומית, כך שאין צורך בגבייה של תשלומים או ברכישת כרטיסים, אולם במקומות אחרים מקובל, כי אחד השחקנים מסתובב בקרב קהל הצופים כשכובע הפוך מוחזק בידיו, והנוכחים משלשלים מטבעות לתוך הכובע, כך מצטבר סכום כסף שיכסה את עלויות המופע ויפרנס את השחקנים שעל הבמה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בודפשט עם ילדים: לא תאמינו מה יש לבירת הונגריה להציע לכם!
אם אתם מחפשים דרך לצאת לחופשה בעלויות נוחות ועם טיסה קצרה, כדאי שתיקחו בחשבון חופשה בבודפשט: עיר...
קרא עוד »
נוב 20, 2019
מזג האוויר ים המלח
עבדתם בחודשים האחרונים בלי סוף ועכשיו אתם רוצים קצת לנוח? חושבים לנסוע לכמה ימים בים המלח? אם כך, מלבד...
קרא עוד »
אפר 30, 2022
מקומות לינה מומלצים למטיילים במזרח
אם אתם מתכננים טיול למזרח הרחוק, אתם בוודאי רוצים לדעת היכן תוכלו ללון, כיצד תוכלו להתנהל ממקום למקום...
קרא עוד »
מאי 14, 2018