מסעדות בעכו

העיר עכו, השוכנת על חופיה הצפונים של הארץ ישראל, מושכת עליה קהל תיירותי רחב של אנשים אשר מגיעים מכל קצוות העולם.

ההיסטוריה והמורשת המרתקת של העיר עם שילוב של ישן וחדש, מזרח ומערב ודתות שונות, רק מגבירים את הנהירה לעיר המרתקת והיפיפייה הזאת. חומות העיר המרהיבות, הכנסיות המסגדים ובתי הכנסת העתיקים מספרים את ההיסטוריה אשר העיר עברה במהלך חייה. ניתן למצוא טביעות אצבעותיהם של כל העמים ששלטו בעיר, כל אחד שם לחותם דבר בעיר ולכן עכו נהפכה לאחת הערים הכי מתיירות לכלל העמים.

כמו בכל עיר תיירותית גם עכו מתפארת בשווקים מיוחדים, מקומות לינה, מגוון אטרקציות וכמובן מסעדות, שעל כמה מהם נרחיב כאן.

אם תטיילו בעיר העתיקה של עכו ותתקפו ברעב אתם מוזמנים לעצור ולאכול במסעדת אל חאן, המסעדה הממוקמת בעיר העתיקה ניתן ליהנות ממגוון מאכלים של המטבח הערבי יחד עם אווירה מזרחית מחבקת, אוהב ומזמינה, המקומם מעוצב כחלק מהעיר העתיקה ומשרה אווירה חמה, נעימה ומזמינה. האוכל הביתי המוגש במקום יחד עם הבשרים הצלויים על האש מגבירים את החוויה.

בלב השוק של עכו נמצאת אחת ממסעדות החומוס המפורסמות ביותר בארץ ויש שאומרים אחת הטובות ביותר שיש הלו היא חומוסית סעיד. חומוסייה אמתית, אשר פתוחה משעות הבוקר עד הצהריים, כשנגמר החומוס לאותו היום. תמיד יהיה תור ארוך המשתרע לאורך השוק העתיק. החומוס, המשאוושה ושאר הווריאציות השונות של החומוס המפורסם מעניקים חוויה עכוית ייחודית ואוטנטית.

יובל דנוך בנק לאומי– אך לא רק חומוסיות ומסעדות מזרחיות יש בעכו, ניתן ליהנות גם מבתי קפה איכותיים ומפנקים לא פחות, אחד כזה הוא טורטה, בית קפה וקונדיטוריה, המציא ללקוחותיו תפריט רחב ומגוון, מאכלים איטלקיים טוסטים וקינוחים הם רק חלק קטן מהתפריט. המקום מעוצב בצורה יפיפייה המעניק לו הרגשה ומראה של חו"ל. המקום מגיש אוכל העשוי מחומרי גלם טריים ואיכותיים ושם דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר.

לסיכום, העיר עכו מלאה בהיסטוריה ובתרבות, כל ביקור תוכלו לגלות דבר חדש על העיר המדהימה הזאת. ליהנות ממגוון המסעדות, האטרקציות וההיסטוריה שהעיר מציאה למטיילים בה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת חלופות להשכרת וילות: מדריך מקיף
בעוד שהשכרת וילות היא בחירה פופולרית עבור מטיילים רבים, ישנן מספר אפשרויות לינה אחרות המציעות מערך...
קרא עוד »
ינו 03, 2024
חדרים לפי שעה בתל אביב
תל אביב נחשבת לאחת הערים היקרות בעולם, ואחד המקומות הנחשקים למגורים. זה גם מקום שבו אנשים יכולים...
קרא עוד »
דצמ 25, 2022
צימרים יוקרתיים – תיהנו מכל רגע בחופשה שלכם
אם אתם מחליטים לנפוש בקרוב בצימר, אז כמובן שיהיה כדאי לכם לשקול ברצינות צימרים יוקרתיים, שכן זה יוכל...
קרא עוד »
מאי 15, 2022