שלושת אתרי הסקי הטובים ביותר בצרפת! יצאנו לבדוק מי הטוב מכולם

צרפת היא יעד תיירותי מבוקש, ללא צל של ספק. בשנים האחרונות, רבים מבין הישראלים גילו יתרון משמעותי נוסף של המדינה: העובדה שהתנאים שהיא מציעה לסקי הם פשוט אידיאליים. בצרפת תמצאו מספר אתרי סקי מהשורה הראשונה באירופה, אתרים גבוהים מאד בעלי תנאים מצוינים של שלג ועונת סקי ארוכה בכל קנה מידה.

אם אתם מעוניינים לעשות סקי בצרפת , תרצו בוודאי לדעת מהם האתרים שהם בבחינת הטופ שבטופ במדינה. המאמר הנוכחי סוקר את שלושת האתרים האטרקטיביים ביותר בצרפת, ומנסה להכריע בשאלה חשובה: האם יש ביניהם אתר שמצליח להתבלט מעל כולם?

ואל טורנס Val Thorens

Val Thorens מחזיק בתואר מחייב של אתר הסקי הגדול ביותר באירופה. בסך הכול יש כאן כ-600 ק"מ של מסלולים (רובם בגובה של 2,000 מטר ומעלה), הנכללים במסגרת סקי פס אחד. יתרונות אחרים של האתר הם עונת סקי ארוכה מאד, יחד עם תנאים אידיאליים לגולשים. שימו לב שזהו לא האתר שאליו מומלץ שיגיעו המתחילים, כאשר רוב המסלולים בו מיועדים לגולשים בינוניים או מקצועיים (מסלולים אדומים או כחולים). עם זאת, יש מספר מסלולים כחולים למתחילים, שכן יוכלו לספק מענה מסוים למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום.

ואל טורנס מתאים מאד לצעירים שמעוניינים להיחשף לסצנת אפרה סקי מפותחת מאד: פאבים, מסיבות, מסעדות, אתרי שופינג ועוד.

טיגנס Tignes

טיגנס הוא אתר סקי נוסף שמציע מסלולים אינסופיים, של כ-300 ק"מ במקרה הזה. המסלולים הם לכל הרמות, ולצידם יש סנופארקים מהשורה הראשונה, רכבת סקי, תשתיות אידיאליות ועוד. השלג כאן הוא כמעט לכל אורך השנה, הודות לקרחון ענקי שמתנשא לגובה של כ-3.5 קילומטרים.

גם בטיגנס תוכלו ליהנות מסצנת אפרה סקי תוססת מאד, עד לשעות הלילה הקטנות ביותר. המקום מתאים במידה רבה למשפחות או לזוגות שמחפשים יותר מאשר סקי: הוא מציע אטרקציות נוספות, דוגמת מזחלות כלבים (חוויה עמוסת אדרנלין לא פחות מאשר סקי), קירות טיפוס, אופנועי שלג, פארק מים מקורה עם בריכות ועם מגלשות, חמאם טורקי ועוד.סקי כשר לדתיים

לז ארק Les Arcs

לז ארק היא קודם כל עיירת סקי מרהיבה ביופיה, שבסמוך לה יש מספר עיירות נוספות המקושרות לאתרי הסקי. זהו גן עדן נוסף עבור חובבי הספורט החורפי הזה, עם כ-435 ק"מ של מסלולים – לרבות שלוש פסגות שמגיעות לגובה של יותר משלושה קילומטרים. יש כאן היצע רחב של מסלולים שחורים, שמתאימים למנוסים יותר שבין גולשי הסקי. עוד תוכלו למצוא כאן את הרכבל הגדול בעולם, רכבל שמסוגל לשאת עד 200 גולשים באותו זמן.

אז במי בוחרים?

האמת היא שקשה להכריע מהו אתר הסקי הטוב ביותר מבין האתרים המצוינים של צרפת. כולם אתרים מעולים, השאלה היא מה הצורך שלכם ולמה אתם יותר מתחברים. אם תדעו להגדיר את אלה, קרוב לוודאי שתוכלו לדעת מהו האתר המתאים לכם ביותר. אתם מוזמנים לקרוא על האתרים או להתייעץ עם אנשים הבקיאים בתחום, צעדים שיגדילו את הסיכויים שהבחירה שתבצעו תהיה מוצלחת.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך לדעת על השכרת רכב בארצות הברית
השכרת רכב בארצות הברית היא תעשייה פורחת. ישנן חברות השכרת רכב רבות המציעות רכבים חדשים ומשומשים כאחד,...
קרא עוד »
מאי 25, 2023
הקסם של הצפון בזמן הצעות נישואין בצפון
הקסם של הצפון הוא תחושה מיוחדת שמקבלים בביקור בצפון. זו תחושה שאתה יכול להרגיש רק כשאתה באזור הזה...
קרא עוד »
יול 03, 2022
גזרות הביקיני הלוהטות של הקיץ
אם בעבר נשים רבות היו חוששות ללבוש ביקיני, אז אפשר לומר שבשנים האחרונות נשים מרגישות יותר בנוח ללבוש...
קרא עוד »
אוג 27, 2018