ספא ברחובות לטיפול ולפינוק

ספא ברחובות

גם באזור רחובות תוכלו למצוא את בית התענוגות שלכם, ספא שמעניק לכם את שעת הפינוקים שנחוצה לכם כל כך בכל עת שהשגרה כבר מעיקה מעל ומעבר. ספא ברחובות נמצא בקרבת מקום, נוח ונגיש לכולם, ובו שפע של טיפולים והצעות מעניינות ומרגיעות כדי שתוכלו להמשיך את היום ולהגיע עד סוף השבוע בשלווה. במקום טובל ירק, מעוצב בצורה מרגיעה ויוקרתית, הספא ברחובות מחכה לכם בכל שעה של היום לפעילות ביחיד, בזוגות או בקבוצות, ליום כיף, לטיפול גוף ופנים יסודי ולהתחלה חדשה כדי להתניע את הבריאות, הגוף והנפש מחדש. עכשיו, כשהחגים מתקרבים וכולם מתחילים שנה חדשה, זה הזמן להחליט להחזיר את הגוף והנפש לאיזון בריאותי כדי למצות ממנו את המרב שהוא יכול לתת לכם.

אילו טיפולים מוצעים לכם בספא ברחובות?

  • רפואה אלטרנטיבית – תכניות טיפולים, אבחונים ותכניות החלמה, הרזיה והחזרת הגוף והנפש לאיזון כדי למנוע מחלות ומשברים בריאותיים.
  • מגוון של עיסויים טיפוליים – עיסוי הוא הטיפול הכי נפוץ בספא בדרך כלל, אולם יש כל מיני סוגים של עיסוי וכל אחד מהם מתאים לכל סגנון וטעם ולכל בעיה. כמו עיסוי באבנים חמות, עיסוי שבדי קלאסי, עיסוי תאילנדי, עיסוי פנים וקרקפת, עיסוי ארומתרפי, עיסוי רפואי, עיסוי ספורטאים.
  • עיסויים להרגעה ולפינוק – עיסוי זוגי מפנק, עיסוי עיסוי סנטרל, עיסוי רילקסיישן, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שירודהרה,  עיסוי בשמן קוקוס, עיסוי בצמחי מרפא, עיסוי בקונכיות חמות, עיסוי כתפיים וגב, עיסוי בכפות רגליים.
  • טיפולים אלטרנטיביים – שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי לנשים בהריון, טווינא, איורוודה.
  • פינוקי גוף ופנים – פילינג גוף, חמאם טורקי, טיפול בוץ ושמנים אתריים, מניקור-פדיקור, טיפולי פנים קוסמטיים, אנטי-אייג'ינג, הסרת שיער, מיני ליפטינג.

ספא ברחובות משריין לכם את הפינוקים לחגים

כל אחד צריך שיהיה לו מקום אחד שבו יקבל את כל הטיפולים הנחוצים לו לגוף ולנפש, לצאת ממנו רגוע יותר, מטופח ונינוח. לקראת החגים מהרו לשריין לעצמכם מקום כדי לקבל את כל הטיפולים החוצים לכם כדי להתחיל את השנה מחדש, רעננים ומחוזקים, לאחר כל העיסויים והטיפולים שמחזירים לכם את החיוניות והנמרצות לגוף ולנפש.

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי שפה שכדאי ללמוד
חושבים על כל הנושא של לימודי שפה ותהיו מעוניינים להבטיח שתוכלו להשיג את מירב התועלת מהלימודים? רוצים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2019
טיולים כשרים בהודו
לקיחת חלק בטיול אשר כולל מסע אל עבר נופיה המרהיבים של הודו זוהי חוויה שניתן לחלום עליה ללא הפסקה. בין...
קרא עוד »
אוג 29, 2017
דילים של הרגע האחרון
מחפשים חופשה עם יעד מרתק דרך דילים הרגע האחרון? כנסו עכשיו והבטיחו את מקומכם! אתם כל השנה עובדים קשה...
קרא עוד »
אוג 26, 2012