קורס מדריכי שחייה

במדינה חמה כמו שלנו המאגדת אנשים המודעים לחשיבות הגבוהה של פעילות גופנית, רבים נרשמים אל קורס מדריכי שחייה. כאן מדובר על אחד המקצועות הפופולאריים ביותר אשר מביאים הכנסה נאה.

 מידע נוסף על קורס מדריחי שחייה אפשר למצוא כאן: http://www.sportacademy.co.il/?cmd=courses.290

למי מיועד הקורס?

קורס מדריכי שחייה מיועד לאנשים בעלי רקע תחום השחייה אשר עברו את גיל 16, מבחן מעשי של המכללה, הביאו אישור שהבריאות שלהם תקינה ועברו את הראיון האישי של המכללה בהצלחה. המטרה של קורס זה הוא להכשיר אנשים למקצוע הדרכת השחייה התחרותית והעממית לגילאים שונים. חשוב להבחין בכך שיש קורסים שבסיומם מקבלים תעודת מדריך שחייה בלבד ויש קורסים בהם הבוגרים מקבלים תעודה המאפשרת להם להדריך שחייה וכן תעודה של שופט תחרויות שחייה.

 

קורס מדריכי שחייה- מה לומדים שם?

קורס מדריכי שחייה הוא בדרך כלל בהיקף של כ- 200 שעות לימוד. בקורס זה הסטודנטים ילמדו את כל הקשור אל האנטומיה של הגוף, קורס פיזיולוגיה, תחום הפסיכולוגיה ההתפתחותית, תורת האימון ובנוסף הם ילמדו נושאים רבים הקשורים ספציפית לא רק למדעי הספורט אלא לכל הקשור אל ענף השחייה, כמו למשל סוגים שונים של טכניקות, הידרו- דינאמיקה, עבודה עם ילדים, משחקי מים, בנייה של מערכי מפגשים, אימונים מסוגים שונים וזוהי רק תחילת הרשימה.

 

קורס שחייה- נקודות חשובות

  • היקף לימוד- חשוב לקחת בחשבון כי מדובר על קורס המערב חומר לימודי רב הן מבחינה עיונית והן מבחינה מעשית ומצריך נוכחות מלאה בכל המפגשים העיוניים והמעשיים של הקורס ומעבר מוצלח של המבחן העיוני והמעשי של הקורס.
  • תעודה- חשוב לוודא טרם ההרשמה אל הקורס כי בסיומו הבוגר יקבל תעודה מטעם בית הספר וכן מטעם מינהל הספורט בישראל אשר תאפשר לו לעבוד כמדריך שחייה וכשופט בתחרויות שחייה.
  • השמה- יש לוודא כי לאותה מכללה אליה נרשמים יש קשרי שיתוף פעולה עם מקומות שונים בהם ניתן לעבוד וכי המכללה עוזרת בכל הקשור אל השמה לעבודה בסיום הקורס.
אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיבות השיווק בעולם העסקים המודרני
  כאשר אנחנו מנהלים עסק ישנם הרבה דברים שאנחנו צריכים לחשוב עליהם בכדי שהעסק יתפקד כראוי. ניהול...
קרא עוד »
יונ 08, 2017
לאיזו מדינה באירופה צריך ויזה ETIAS?
משנת 2021 האיחוד האירופי הולך להחמיר את תנאי הכניסה שלו מצד מדינות רבות, כאשר יחול צורך באישור ויזה ETIAS,...
קרא עוד »
ספט 22, 2021
טיול מאורגן לקרנבל בריו
טיול מאורגן לקרנבל בריו זה בדיוק מה שכל אחד צריך, על מנת לרומם מעט את מצב הרוח, לצאת מהשגרה ולנסות משהו...
קרא עוד »
נוב 17, 2017