ציוד טיולים – 3 פריטי חובה

ציוד נסיעות הוא מונח רחב הכולל כל דבר שאיתו אתה יכול לנסוע, כולל תיקים, נעליים ופריטים אחרים. מטרת מאמר זה היא לדון בסוגי ציוד הנסיעות השונים הקיימים וכיצד הם משמשים. מאמר זה יעסוק בסוגי המזוודות השונים, כגון מזוודות ותרמילים. זה יכסה גם פריטים אחרים כמו ציוד מחנאות, אוהלים, שקי שינה,רפידות, סנדלי שורש ותיקי טואלטיקה.

בחירת תיק הגב המתאים ביותר עבורכם:

תיק גב הוא תיק בעל רצועות, המאפשרות ללבוש אותו על הכתפיים, והוא מאפשר למשתמש לשאת את כל הציוד שלו באותו תיק. ישנם סוגים שונים של תרמילים, ביניהם תיקי בית ספר, תיקי טיולים ותרמילים לרכיבה על אופניים. עיצוב תרמיל השתנה עם הזמן כדי להיות נוח יותר עבור משתמשים שרוצים לשאת משאות כבדים או ללכת מרחקים ארוכים עם החבילות שלהם. תרמילי גב יכולים להגיע בצבעים ודפוסים רבים, מה שהופך אותם לפופולריים בקרב אנשים מודעים לאופנה. תיק גב טיפוסי מכיל כ-50 ליטר של ציוד . 

התחדשו בבנדנה שתגן עליכם מפני השמש: 

בנדנה היא ריבוע בד הנלבש על הראש, בדרך כלל בצורת בנדנה, שיכולה להיות בגודל מטפחת או קטנה יותר. הם עשויים לרוב מבדים צבעוניים כמו כותנה, סאטן, משי או אפילו קטיפה. בנדנות נקראות לפעמים מטפחות ראש כשהן לובשות אותן על ידי נשים. ניתן לייצר אותם גם עם בד אלסטי להתאמה סביב הפנים והצוואר להגנה טובה יותר מפני מזג אוויר קר ואבק. הם משמשים בדרך כלל כרצועת זיעה, סרט ראש, מגבת צוואר ומטפחת. בנדנה היא אפשרות מצוינת לשמור על הפנים והצוואר יבשים במהלך הפעילויות. 

מטריה קטנה לטיולים בימים גשומים: 

מטריה היא מכשיר דמוי חופה הניתן לפתיחה או סגירה על ידי קיפולה ידנית או פריקתה מידיתה. לרוב הוא עשוי מבד נוקשה ויש לו צלעות על פני השטח הפנימיים שטיפות מים יורדות מטה לפני שהן נשפכות משטח הבד על ידי נימיות. מטריות עשויות להיות מבנים פשוטים באוויר הפתוח עם כיסויים שקופים או חצי שקופים שיכולים להגן עליכם.קנו ציוד מחנאות אונליין >>>

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי שפה שכדאי ללמוד
חושבים על כל הנושא של לימודי שפה ותהיו מעוניינים להבטיח שתוכלו להשיג את מירב התועלת מהלימודים? רוצים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2019
שקי שינה למטיילים – למה חשוב שהם יהיו איכותיים
כאשר אנחנו נמצאים בשטח אנחנו רוצים שכאשר נלך לישון השינה שלנו תהיה הכי טובה והכי נוחה. ובכול כאשר...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
איך להזמין חופשה בדובאי
בקיץ 2020, בצל הקורונה ודברים אחרים אשר השפיעו על חיינו בצורות שונות, נפתחה בפנינו אופציה תיירותית...
קרא עוד »
אוק 05, 2020