ביטוח נסיעות לחול- מדריך לנוסע המבולבל

רכשתם כרטיסי טיסה ואתם מתכוננים לחופשה השנתית שלכם? מצויין. במידה וטרם רכשתם גם ביטוח נסיעות לחול, כדאי שתעשו זאת במהרה. לא הרבה יודעים, אך הכיסוי הרפואי היחידי שניתן לשוהים בחו"ל הוא קיים רק בביטוח נסיעות. אפילו ביטוחי בריאות פרטיים אינם מכסים על טיפולים רפואיים אשר נעשים בחו"ל, ולכן ישנה חשיבות עליונה לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל עוד טרם היציאה מהארץ, ולאורך כל השהות בחו"ל. מה כולל הביטוח, למי הוא מתאים, ולאילו פרטים יש לשים לב בעת הרכישה? כל אלו במדריך הבא.

האם ביטוח נסיעות הוא חשוב באמת?

כאשר אנו בחו"ל, בין אם מדובר בחופשה משפחתית, בנסיעת עבודה, בטיול של אחרי הצבא או סתם בביקור משפחתי, אנו חשופים לשלל סכנות אשר עלולות לקרות לנו. לא מדובר דווקא בסכנות ממשיות שמסכנות אותנו מיד, אך אין לזלזל או להתעלם מהן, ויש להיערך אליהן מבעוד מועד. מחלות, אשפוזים, ניתוחים- וכל התערבות של רופא בחו"ל מצריכה משאבים כספיים רבים, וללא ביטוח ראוי – יאלצו להיות משולמים על ידכם. לכן קמו חברות הביטוח והציעו לנוסעים לחו"ל ביטוחי נסיעות לחול ייעודיים.
רכישת ביטוח באינטרנטביטוח נסיעות לחו"ל הינו ההוצאה הנמוכה ביותר בכל תכנון טיול או חופשה, והמשמעות שלו הינה קריטית. אחרי רכישת כרטיס טיסה, מקומות לינה במלון וסידור המזוודה, השלב הבא הוא רכישת ביטוח נסיעות. הביטוח נועד בסופו של יום להעניק לכם כיסוי רפואי.  במידה ואתם סובלים מבעיות בריאותיות כלשהן, וחס וחלילה במהלך הטיול נזדקקתם לטיפול רפואי מיוחד או לקבלת תרופות מיוחדות- הביטוח הרפואי אמור יהיה לכסות לכם את ההוצאות הללו. כמו כן, חלק מהביטוחים מציעים גם ביטוח לציוד שהבאתם עימכם מהארץ- מזוודות, מצלמות, מחשבים ניידים וכל ציוד יקר ערך נוסף. לכן חשוב והכרחי לבטח את עצמיכם טרם היציאה מהארץ.

מה הביטוח מציע לי?

ביטוח הנסיעות לחו"ל מציע מספר רב של כיסויים והרחבות שונות, אשר אולי נזדקק להן במהלך השהות בחו"ל. אין זה משנה אם מדובר בביטוח נסיעות לסקי או ביטוח נסיעות רגיל, בכל הנגוע לבריאות שלנו ולציוד שאנו מביאים איתנו מהארץ- חשוב מאד להיות מכוסים. ביטוח הנסיעות מכסה עבורינו הוצאות אשפוז, תאונות אישיות, הוצאות על טיפול נמרץ, חילוץ והובלה לבית החולים, הטסה רפואית ארצה וכמובן החזר גם על תרופות שנרכשו כתוצאה מפגיעה או מחלה. הביטוח הרפואי הוא נרחב מאד ומטרתו לעזור לנו להתמודד עם הוצאות כספיות רבות שעלולות לקרות במהלך השהות בחו"ל.

ישנן הרחבות ספציפיות הנועדו להגנה נוספת. חופשות סקי למשל מצריכות ביטוח נסיעות אקסטרים, שמאפשר להינות מכיסוי מיוחד, המכסה פציעות שונות העלולות להיגרם כתוצאה מפעילות סקי לא שגרתית. חשוב מאד לעדכן את חברת הביטוח על אופי הפעילות שלכם, שכן, במידה ולא תעדכנו את חברת הביטוח על אופי הטיול, עלול הביטוח לטעון כי הוא אינו מחוייב לכסות את ההוצאות שנגרמו לכם כתוצאה מפעילות לא זהירה שלכם.

טיפים טרם הרכישה

  • בין אם מדובר בביטוח רגיל או בביטוח אקסטרים, חשוב לרכוש את הביטוח טרם היציאה מהארץ. לא ניתן יהיה לרכוש את הביטוח לאחר שעליתם למטוס. מומלץ לערוך השוואת מחירים בין כלל החברות המוכרות בשוק בתחום ביטוח זה, ולבצע את הרכישה בסמוך ליציאה מהארץ.
  • מומלץ לבדוק את הכיסויים השונים אשר מציע כל ביטוח, ואת התנאים המוזכרים בו. כמו כן, חשוב לוודא מה תוקף הביטוח. במידה ואתם מתכננים להאריך את חופשתכם או את השהות שלכם בחו"ל יש ליצור קשר עם החברה אשר ממנה רכשתם את הביטוח- ובקשו להאריך אותו לתקופה נוספת.
  • על מנת לבחור את הכיסוי הביטוחי המתאים ביותר עבורכ- התייחסו לסוג הטיול אותו אתם מתכננים לבצע- האם מדובר בטיול רגיל ורגוע, או האם מדובר בטיול עם פעילויות אקסטרים שונות, או אולי טיול שטח רגלי- לכל טיול כזה יותאם עבורכם ביטוח ייעודי ושונה.
  • מומלץ תמיד לבטח גם את הציוד הנלווה שלכם במסגרת הביטוח, על מנת להיות מכוסים מכל הכיוונים.

 

.

 

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מלון בוטיק בצפון ישראל לזוגות
אם אתם מחפשים חופשה רומנטית בצפון ישראל, יש שפע של מלונות בוטיק לבחירה. מלונות אלו מציעים חוויה...
קרא עוד »
ינו 15, 2023
זולה בים – ליהנות מהחוויה עד הסוף
המונח "זולה" נכנס לשימוש בשנים האחרונות, כאשר לכולם ברור מה הרעיון שעומד מאחוריו. זולה מתייחס לכך...
קרא עוד »
אוג 30, 2018
במה מתקפלת
פלטפורמה של במה מתקפלת היא סוג של פלטפורמה שיכולה להתאים לשימוש פרטי ומסחרי, כך שאם אתם רוצים להופיע...
קרא עוד »
אפר 02, 2023