נופש בורונה באיטליה – דברים שכדאי להכיר

ורונה, איטליה

כולם אוהבים חופשות. כולם אוהבים אוכל איטלקי – אז מדוע לא לנסוע לאיטליה? אפשר לנסוע לחופשת במגף האיטלקי אפילו פעם בשנה וזאת מבלי לקרוע את הכיס ולשבור תוכיות חיסכון חשובות.

טיסות לאיטליה ובפרט טיסות לורונה ניתן למצוא בכל עונות השנה, שהרי ורונה היא אחד המקומות המתוירים ביותר לא רק בעונת הקיץ, אלא גם בעונות אחרות. גם ישראלים אוהבים לבקר באיטליה ובורונה בעונת החורף וליהנות מהשפע שיש למקום הזה להציע.

שדות תעופה באיטליה

רוב הטיסות באיטליה נוחתות בשדה התעופה הסמוך לעיר רומא, אולם ניתן גם לבחור טיסות לורונה הנוחות בשדה תעופה צפוני יותר, של העיר מילאנו. שדה התעופה הזה ממקום בצפון איטליה ויכול להיות פתרון מעולה למי שמעוניין בטיולים באגמים הצפוניים או בהרי הדולומיטים. גם מהעיר רומא ניתן לצאת לכל רחבי איטליה.

טיסות שונות לאזורים שונים באיטליה

טיסות סדירות לאיטליה ניתן למצוא בכל ימות השנה. היתרון בטיסות סדירות הן שניתן להזמינן זמן רב מראש במחיר מוגדר. הן מתאימות לאלו שאין להם אורח חיים ספונטני. טיסות של הרגע האחרון יכולים להזמין אלו המעוניינים בהוזלה משמעותית במחיר הכרטיס.

מתי כדאי לנסוע לאיטליה

התקופה הטובה ביותר להזמין טיסות לורונה ולבקר באיטליה היא הקיץ – בין חודש יוני לחודש ספטמבר. עונה זה באיטליה מזכירה בהחלט את הקיץ הישראלי. עתיד להיות חם אולם עם תכנון טוב – הטיול יהיה מהנה ובלתי נשכח. בקיץ מומלץ לבקר בצפון איטליה, שם מזג האוויר נוח ונעים גם בקיץ.

בעונת האביב מזג האוויר יציב פחות (כמו בארץ), אולם ניתן לבצע את ההימור ולקוות שרוב ימי החופשה יהיו שטופי שמש. ראוי לקחת בחשבון, עם זאת, שעשוי להיות גם מזג אוויר גשם.

האם ישנה עונת שיא לתיירות באיטליה?

מסתבר שיש עונת שיא לביקור בארץ הפסטה – והיא עונת שיא הזהה לזו של ארצות אירופה האחרות. מובן שמדובר בתקופת החגים הנוצריים (חג המולד, כמו גם ערב השנה החדשה). בימים אלו, מחירי טיסות לורונה ולאיטליה בכלל, מרקיעים שחקים. בחודשי הקיץ החמים, כרטיס טיסה לאיטליה עשוי לעלות כדי 500 דולרים ואף יותר. אולם גורמים שונים יכולים להשפיע על המחיר, לכאן או לכאן.

באילו חברות ניתן לנסוע לאיטליה?

ישנן מספר חברות באמצעותן ניתן להגיע לאזורים שונים באיטליה, ביניהן – ישראייר, ארקיע ואל על. הטיסות אינן ארוכות במיוחד ונעות סביב ארבע שעות. ניתן גם לנסוע באמצעות טיסות סדורות, בעיקר דרך אליטליה, סוויס אייר ולפוטהנזה, אך עליכם לצפות לעצירה אחת באירופה טרם ההגעה ליעד.

האם ישנו יתרון בהתקשרות לסוכנויות נסיעות?

תוכלו גם לעשות שימוש בסוכנויות נסיעות, המאפשרות לכם להזמין כרטיסי טיסה דרך האינטרנט. מדובר בשיטה פשוטה למדי, בין אם אתם מתכוונים לצאת בטיול עצמאי ובין אם אתם מעדיפים להצטרף לקבוצת טיול מאורגנת.

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסעות בנתניה
אם החלטתם כי אתם מעוניינים בחברת הסעות בנתניה אשר תספק לכם הסעה של הילדים שלכם לבית הספר, הסעה של...
קרא עוד »
אוג 19, 2013
יתרונות של חדרים לפי שעה
הרבה פעמים בחירה ספציפית, בחירה ממוקדת, יכולה להיות הרבה יותר אפקטיבית וטובה עבורנו, מאשר...
קרא עוד »
אוג 06, 2019
טיול מאורגן לאירופה
בשנים האחרונות רבים בוחרים לרכוש טיול מאורגן לאירופה וזאת משום שמדובר על טיול הכולל את כל האתרים...
קרא עוד »
אוק 12, 2013