איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל שבאמת ישתלם לך?

השמיים נפתחו, הקורונה כבר הרבה פחות מורגשת וזה לגמרי הזמן להתחיל לארוז את המזוודות ולצאת לטייל. אבל רק רגע, זה שקנית כרטיס טיסה לא אומר שסיימת. מה לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל שאי אפשר לצאת מהארץ בלעדיו? הרי אין לדעת מה יקרה ועדיף לא לקחת סיכונים. אז אם כבר יוצאים מגבולות המדינה, כדאי לבטח את עצמנו בכל אספקט אפשרי, בהתאם לאופי הטיול כמובן. 

מה צריך לבדוק בעת בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל

כדאי להתחיל לבדוק את האופציות של ביטוח נסיעות לחו"ל כמה שיותר מהר אחרי שסוגרים את כרטיס הטיסה, מהסיבה שיש לא מעט אופציות בשוק. הנה 3 טיפים שיעזרו לכם לדייק את החיפושים:

  • מהו אופי החופשה? – הביטוח שייבחר, יושפע בין היתר מאופי החופשה. יש הבדל עצום בין חופשה אורבנית בעיר בירה אירופאית, ובין טיול טרקים בדרום אמריקה. חברות הביטוח, למשל פספורטכארד יציעו פוליסות ייעודיות המותאמות לאופי הטיול. 
  • צרכים ספציפיים – לכל אדם שמטייל, צרכים משלו ללא קשר לאופי הטיול. למשל, אדם שמטייל עם לפטופ, אישה בהריון מתקדם, אדם עם מחלה כרונית, ספורטאי מקצועי ועוד. כל אלו מחייבים התאמת הפוליסה לצרכיו הספציפיים של האדם.
  • מה עושים במקרה חירום? – אם חס וחלילה נקלע האדם לתאונה, או שהלפ-טופ המבוטח נשבר ואפילו נגנב, נרצה לדעת שיש לנו למי לפנות בכל שעה משעות היממה, גם כשאזורי הזמן שונים. בנוסף, הטכנולוגיה של היום מחייבת הפעלת ערוצים דיגיטליים בהם יוכלו המטיילים להתעדכן בשוטף אודות תנאי הפוליסה, לקבל מענה לשאלות שצצות ואף ליצור קשר עם מוקד החירום.

פשוט לבדוק היטב

הסוד הוא, כמו בכל שירות או מוצר אחר שנהיה מעוניינים לרכוש, הוא פשוט לבדוק טוב את השטח לפני הרכישה. ביטוח נסיעות לחו"ל יוכל להפוך לחלוטין את המצב במידת הצורך, ולהפוך אותו מבלתי אפשרי לבר טיפול. ככל שהפוליסה איכותית יותר, כך הפתרון יהיה מדויק יותר. מומלץ לבדוק את הנושא אצל חברות מוכרות כגון פספורטכארד ולהבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה, בידיעה שיש לכם גב בכל מצב. 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לאחסן בארץ או בחו"ל? כל היתרונות של אחסון אתרים בארץ
אתרים ישראליים שונים מעדיפים סיומות כתובת שהן בינלאומיות ולכן חלק מהם גם מאחסן את האתרים שלהם בחו"ל,...
קרא עוד »
פבר 28, 2017
חבילת נופש ברגע האחרון
הקיץ עדיין כאן, אתם חנוקים מהעבודה והשגרה שסובבת אתכם בכל יום, הגיע הזמן להעניק לכם נופש ברגע האחרון...
קרא עוד »
אוג 26, 2012
הסעות ממוגנות ירי
ישראל הינה מדינה למודת טרור ולכן, קיימים בה משאבים רבים שמופנים למתן פתרונות בטיחותיים, במקרים כמו...
קרא עוד »
דצמ 24, 2017