3 מסעדות בקיבוצים שעליהם לא תרצו לוותר

אנשים בישראל תמיד אוהבים לגוון – בטיולים, בנופש, ובמיוחד באוכל. יתרה מזאת, אנשים מסוימים נוסעים למקומות רחוקים רק במטרה לטעום דברים חדשים וטעימים. אז מה יש בקיבוצים בישראל להציע? והכי חשוב – מהם שלושת המסעדות שלא תרצו לפספס? במאמר זה נפרט עליהם.

המסעדה האיטלקית בצפון

אם החום ממש מטריד אתכם, ומרוקן את כל האנרגיה שלכם, הגיע הזמן להכיר ללכת קצת לצפון. בצפון הארץ בקיבוץ הגושרים מצאנו מסעדה ממש מטריפה ומהנה במיוחד. הכירו את פוקצ'ה גן הצפון, מסעדת שף איכותית שמבוססת על חומרי הגלם הטובים והמקומיים. במסעדה בעיקר נמכרים לחמים ופיצות פוקצ'ה. המסעדה משנה תמיד את התפריט עבור אנשי הקיבוץ – התפריט מאוד דינמי ותלוי בעונה. בקיץ יכול להיות תפריט שונה לחלוטין, וכך גם בחורף ובאביב. כך או כך, אם אתם פשוט חולים על האוכל האיטלקי, אתם חייבים לקפוץ לקיבוץ ולבקר במסעדה.

המסעדה המזרחית והמקומית של קיבוץ הלל

חולים על בשר? לא יכולים להרפות ממנו ל- 24 שעות? המסעדה הזאת פשוט תטריף אתכם. החל מריחות משוגעים ומפתים, ועד לסביבה נקיה ומאובזרת. בקיבוץ הלל יש הרבה מה להציע, ביניהם הוא המסעדה המזרחית שבה יש חגיגה של בשרים על האש, חומוס טעים במיוחד, וכמובן שלל סלטים. אם יוצא לכם לבקר ליד הקיבוץ, כנסו אליו ותבקרו במסעדה! אנחנו ממליצים.

קפה ראשונים – מסעדה צמחונית טבעונית

ולגבי הקהל השני, זה שלא סובל במיוחד בשר, גם עליכם חשבנו. לא מדובר על עוד בית קפה פינתי או מקומי, אלה על תפארת של ממש. בקפה ראשונים לא רק מגישים קפה חם, אלה גם ארוחות טבעוניות יוצאות מן הכלל. מדובר במסעדה איטלקית שכוללת גם ארוחות בוקר, ולקינוח – היא ממש כשרה.

מעוניינים בעוד מסעדות הנמצאות בקיבוצים השונים ברחבי ישראל? בקרו באתר מסלול ירוק.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב לשים לב כשבוחרים ריהוט למקומות אירוח?
אם אתם מתכוונים לקנות ריהוט למקומות אירוח, עליכם להבין כי ישנם מספר דברים קריטיים שתהיו חייבים לשים...
קרא עוד »
מאי 25, 2021
טיול מאורגן לקרנבל בריו
טיול מאורגן לקרנבל בריו זה בדיוק מה שכל אחד צריך, על מנת לרומם מעט את מצב הרוח, לצאת מהשגרה ולנסות משהו...
קרא עוד »
נוב 17, 2017
טיולים מאורגנים בישראל – כך תבקרו בכל המקומות הקדושים לנצרות
מדינת ישראל מלאה באתרים קדושים לנצרות. ישו היה כידוע יהודי שנחשב למייסד הדת הנוצרית והאתרים המרכזיים...
קרא עוד »
נוב 16, 2018