אטרקציות בצפון – קפיצה קטנה לחו"ל

כבר תוך כדי הנסיעה הארוכה מהמרכז אל צפון הארץ, אתם מתחילים לראות את הסביבה משתנה בהדרגה מול עיניכם. הנוף הופך ליותר ויותר הררי, הטמפרטורה והלחות יורדות, והצבע הירוק של החורשות והיערות מתחיל לשלוט בתמונה. זוהי רק אחת מהסיבות שהופכות את איזור הצפון בכלל והגליל והגולן בפרט לאתרי הטיולים המשפחתיים הפופולאריים ביותר. כעת, רק נותר לבחור אילו אטרקציות בצפון יוכלו להנעים את זמן הטיול שלכם ולהפוך אותו למושלם.

ספורט אתגרי לכל המשפחה

לפני הכל, כשמדברים על צפון ישראל חושבים על הטבע הייחודי לו. כזה המשלב נופים ירוקים מהממים עם כמות גדולה של  מקורות מים, הרים ומצוקים. כל אלה מתאימים לאטרקציות ספורט אתגרי כמו כפפה ליד. אטרקציות בצפון המשלבות ספורט אתגרי, מתאימות ברובן לכל המשפחה. ניתן למצוא רפטינג, שיט קיאקים, טיולי ג'יפים, סנפלינג ועוד. ודאי לא תתפלאו כי הביקוש לאתרים אלה הוא גדול, במיוחד בחופשות, ולכן יש להזמין כרטיסים מראש באינטרנט, וכך לחסוך זמן וכסף.

הצפון למיטיבי לכת

אם תעדיפו לחוות בטיול שלכם את הטבע ללא תיווך של כלי רכב או שייט, ישנן מסלולים רבים בהם ניתן לטייל רגלית. במסלולים אלה תוכלו לפגוש אתרי מורשת ישראלית ועתיקות, פסיפס התיישבותי מרתק של עדות ודתות שונות, נחלים ומים זורמים, אתרי קמפינג ומגוון טיולי קיץ קרירים.

בוטיק קטן – הנאה גדולה

אחד המאפיינים הבולטים של רוב אתרי התיירות בצפון הארץ, הוא אתרים קטנים שהם מומחים גדולים בתחומם. רבים מוקסמים, ובצדק, מביקור באתרים כאלה, כיוון שהאווירה רגועה יותר עקב מיעוט הקהל, ומקבלים יחס יוצאים מן הכלל.  בין שלל אטרקציות בצפון שהן  עסקי בוטיק ישנם מלונות בוטיק השמים דגש על אלמנטים עיצוביים ייחודים ושירות מעולה, מסעדות שף איכותיות במגוון רחב של סגנונות, ואפילו יקבי יין עטורי פרסים בהם תוכלו לחוות סדנאות יין וטעימות.

לסיכום, ישנו מגוון עצום של אטרקציות בצפון הממתינות לכל מטייל. ברגל, ברכב או בכלי שייט – כל אחד מכם יוכל לבחור את סגנון הטיול המתאים ביותר, וליהנות מאיזור הטיולים הפופולארי בישראל.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חופשה לגמלאים בעונת החורף – יעדים מתאימים בארץ ובעולם
נהוג לחשוב שרק צעירים עושים חיים, רק צעירים יוצאים לבלות, יוצאים לחופשות בארץ ובעולם, אך האמת היא שגם...
קרא עוד »
ינו 20, 2020
שיחות לחול – לא מה שחשבנו
אם יש לכם קרובי משפחה בחוץ לארץ, חברים שמטיילים בארצות רחוקות או אפילו ידידים שרכשתם במהלך הטיולים...
קרא עוד »
מאי 01, 2014
טיפים פנימיים להוצאת ספרים מוצלחת
אז, אתה מוכן לצלול לתוך עולם הוצאת הספרים, אבל האם אתה יודע את כל הפרטים הקטנים? בתור מישהו מושרש עמוק...
קרא עוד »
מרץ 18, 2024