דובאי – עיר חלומית שכדאי לבקר

דובאי היא עיר בחצי האי ערב באיחוד האמירויות הערביות. זוהי אחת הערים המתויירות ביותר בעולם ורואה צמיחה רבה בשנים האחרונות. דובאי נחשבת כיום כמרכז עולמי לעסקים, פיננסים, מסחר, תיירות וטכנולוגיה. דובאי גם דורגה כאחת הערים הטובות ביותר לחיות בהן לפי פרסומים שונים. העיר נוסדה ב-24 בינואר 1793 על ידי השייח' מוחמד בן ראשד אל-מקטום וממלאת תפקיד חשוב כמרכז סחר בינלאומי לנפט וגז מרחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה. התעשיות העיקריות של דובאי כוללות נמלים, ספנות, מסחר, תיירות ופיתוח נדל"ן.

דובאי – יעד תיירות שלא תרצו לפספס

דובאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. זה היה מרכז מרכזי למסחר, פיננסים ומסחר. דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות והיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם. זה היה מרכז מרכזי למסחר, פיננסים ומסחר מאז הקמתו. דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. זוהי אחת הערים המאוכלסות ביותר במדינה וסווגה כעיר גלובלית.

כלכלת דובאי מונעת על ידי תיירות, מסחר ותחבורה של אנשים וסחורות. העיר מתפתחת במהירות מאז סוף המאה ה-20. שוק הנדל"ן של איחוד האמירויות מבוסס על שוק הדיור של דובאי, שדורג במקום השני ביקר בעולם ב-2016. דובאי היא בירת איחוד האמירויות הערביות, השוכנת בחצי האי ערב במערב אסיה. דובאי היא עיר בינלאומית עם אוכלוסייה של יותר מ-2.2 מיליון איש והיא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם. היא הוכרה כעיר עולמית ונבחרה לאחד היעדים המובילים עבור גולים.

קראו איזה אטרקציות באבו דאבי מחכות לכם >>>

אחת הערים המאוכלסות ביותר במזרח התיכון

דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. זוהי אחת הערים המאוכלסות ביותר במזרח התיכון וזכתה לכינוי אחת הערים היקרות בעולם. דובאי היא עיר שעברה שינויים גדולים לאורך זמן, הן מבחינה פיזית והן מבחינה תרבותית. פעם זה היה כפר דייגים זעיר, אבל עכשיו הוא ידוע בגורדי השחקים שלו ובקו הרקיע המדהים שלו.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ODT למשפחות מגובשות יותר
כל אחד יודע עד כמה קשה להשקיע בחיי המשפחה בעולם המודרני. רוב האנשים מבלים את רוב היום שלהם בעבודה,...
קרא עוד »
נוב 24, 2017
צימרים למשפחות
חופשה משפחתית היא דבר מרגש ומיוחד שכל המשפחה מחכה לה בכיליון עיניים. אפשרויות החופשה הן רבות, אך אם...
קרא עוד »
אוק 26, 2020
כל מה שרציתם לדעת על נופש לציבור החרדי
צמאים לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לבלות ביחד, לנוח ולחזור עם טעם של עוד? אם כך, ברור מדוע אתם מתלבטים, כי...
קרא עוד »
אוג 14, 2018