ברצלונה שתרצו להכיר

אתרים שלא תרצו לפספס בברצלונה

ברצלונה היא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר באירופה. זוהי עיר תוססת ושוקקת חיים אשר האווירה הים תיכונית ניכרת היטב בחופי הים הרחבים שלה, במזג האוויר הנעים כל השנה, באוכל, בשווקים ובנמל.

העיר ברצלונה מפורסמת בארכיטקטורה הייחודית שבה כמו יצירותיו של גאודי. בנוסף ברצלונה היא עיר מלאה בפארקים, מוזיאונים, חיי לילה המשלבים תרבות עם בידור וגם ספורט איכותי, במיוחד כדורגל. את כל המידע על אתרי תיירות בברצלונה תוכלו למצוא במדריך המקיף לעיר ברצלונה. יחד עם זאת, במאמר הבא קיבצנו עבורכם ארבע אטרקציות בהם חובה לבקר

שדרות הרמבל'ס:

שדרות הרמבל'ס הן השאנז אליזה של ברצלונה. השדרות הרחבות עוברות דרך מרכז העיר, מן הנמל בצד אחד ועד כיכר קטלוניה בצד השני. לאורך שדרות הרמל'ס נמצאות חנויות יוקרה הכוללות את מותגי האופנה המפורסמים ביותר בעולם. לצד חנויות האופנה היקרות ישנם בתי קפה ומסעדות. גם דוכנים למכירת יצירות אמנות ומזכרות פרושים ברחבי השדרות. שדרות הרמבל'ס הומות כל היום והלילה ותהנו בהן לא רק מחנויות אלא גם מפסלי רחוב אנושיים, מופעי רחוב מגוונים ומאווירה מלאת אנרגיות.

מופע פלמנקו:

ביקור בברצלונה אינו שלם בלי צפיה במופע מרהיב של פלמנקו אחד לפחות. הפלמנקו הוא מופע המשלב מוזיקה בעלת קצב מיוחד, ריקוד שונה ומלא בתשוקה, תלבושות ססגוניות ומרשימות והמון עוצמה. במועדונים רבים ברחבי ברצלונה ניתן לצפות במופע פלמנקו. זה הזמן בו תשתפשפו עם המקומיים, תוכלו לשתות משהו תוך צפיה בסערה שמתרחשת על הבמה ולהרגיש ברצלונאים יותר מתמיד…

מזרקות הקסם:

מזרקות הקסם נחשבו במשך שנים לקסם של ממש. גם היום הצפיה במופע המים, האורות והמוזיקה היא מרהיבה. האורות הצבעוניים והמים שנראים רוקדים לצלילי המוזיקה יוצרים חוויה רב חושית. בכל חצי שעה בשעות הערב מתחילות המזרקות במופע המקסים שלהם ומאירות את המונז'ואיק שלמרגלותיו הן נמצאות ואת כיכר אספניה שליד.

פואבלו אספניול:

פואבלו אספניול או הכפר הספרדי הוא מעין מוזיאון פתוח שבא להציג מבנים שונים וסגנונות בניה מתקופות שונות ומכל רחבי ספרד. הוא בנוי כמו כפר קטן ובו מבנים עתיקים במגוון סגנונות ארכיטקטורה בהם בנו בספרד.

פואבלו אספניול מרוצף ריצוף אבן ויש בו גם חנויות, מסעדות ובתי קפה. הוא נבנה, ממש כמו מזרקות הקסם, לרגל יריד בינלאומי שהתקיים בברצלונה ב- 1929. בין המבנים ישנם ביתנים בהם עובדים בעלי מלאכה העוסקים במלאכות מעניינות כמו ניפוח זכוכית, גילוף ועוד.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חבילות נופש בטאבה
הנסיעה לחופשה הבאה שלכם מעולם לא הייתה קלה – או קרובה יותר! עכשיו זה הזמן לפנות את הסופ"ש הקרוב (או...
קרא עוד »
אפר 24, 2019
מסעדות בירושלים – חוויה אותנטית לכל המשפחה
באזורים מסוימים בירושלים כמו העיר העתיקה ניתן ליהנות מחוויה קולינרית יוצאת מגדר הרגיל. אלו מכם...
קרא עוד »
ינו 24, 2018
מחירי צימרים יוקרתיים בישראל
הזמנה של צימר יוקרתי עבור חופשה מעת לעת היא צורך חשוב ומהותי עבור כל זוג, כדי לצאת מהשגרה וליהנות...
קרא עוד »
מאי 10, 2022