צימרים בפורייה

אין ספק כי מלבד הנוף הירוק ופורח של צפון הארץ, יש המון אטרקציות בכל אזור, מה שהפך את ענף צימרים בפורייה מבוקש מאוד, ולכן אם בכוונתכם לצאת לטייל, הזמינו לפי שיגמר!

ההמלצה הכי גדולה שאנחנו יכולים לתת לכם זה שתשכרו צימרים בפורייה שהיא מקום שקרוב להמון מסלולי טיול ולאטרקציות בצפון. במאמר זה נסקור את כל האטרקציות הקיימות שהפכו את צימרים בפורייה לאחת החוויות הכי מבוקשות למשפחות, זוגות ויחידים.

טיולי טרקטורונים

אתם שוכרים צימרים בפורייה, אורזים את עצמכם ויוצאים לטיולי טרקטורונים. החוויה היא חווית שטח של ממש בפיקוח של מדריך. עם הטרקטורונים תגיעו למקומות שרק הם יכולים להגיע, בנוף פתוח, פורח ירוק ונקי הנפרש לפניכם במלוא הדרו.

מוזיאון חקלאי בכפר תבור

אתם שוכרים צימרים בפורייה ויוצאים לכפר תבור לביקור במוזיאון ג'ונדירלנד. אלה הם 1200 ק"מ של חוויה חקלאית מיוחדת במינה. במקום מוצגים טרקטורים עתיקים ויש המון פעילויות חוויה לילדים. יש במקום קולנוע עם מושבים של טרקטורים וזהו קולנוע אינטראקטיבי שעושה לילדים כיף וחוויה של ממש.

יש מתחם של שעשועי טרקטורים לקטנים, מגלשה לסל כותנה ענק, מגלשות עם טרקטורים לתוך בריכה, פינות יצירה ועוד.

אפשר לקנח בטיול בתוככי המושבה, באוויר הפתוח ובנוף הנפלא.

רוצים שוקולד מדגניה ב'?

אתם שוכרים צימרים בפורייה ויוצאים לקיבוץ דגניה ב', שם שוכנת במבנה עתיק חוות השוקולד- גליתא. זהו ביקור שמתאים לכל המשפחה ובעיקר לילדים. גליתא היא פינה מתוקה בתוככי הקיבוץ שעורכת פעולות יצירה מתוקות בשוקולד.

יש במקום בר, אפשר להציץ אל המפעל ולראות את כל תהליך הייצור של השוקולד, אין ספק חוויה מתוקה לגמרי.

רוכבים על סוסים!

בין כפר תבור לכנרת במשובה יבנאל שוכרת חוות טוסקנה. אחד משיאי הביקור בצפון, חוויה שמתאימה לכל המשפחה.

החווה הזו נוסדה בשנת 2013 ומאז הפכה לאחת האטרקציות הכי מבוקשות בצפון למשפחות ולזוגות.

היא ממוקמת במושבה החקלאית יבנאל שהביקור בה הוא חוויה בפני עצמה שכן ביבנאל יש עד היום מורשת חקלאית של כרמים, שדות ומטעים המהווים נוף קסום ונפלא בפני עצמו.

בחוות טוסקנה ניתן לעשות טיולי רכיבה על סוסים מכל מיני סוגים. יש רכיבת על סוסים לילדים, יש טיולי סוסים למשפחות וקבוצות. אפשר לרכב לעבר נחל יבנאל, מצפה אלומות וירדנית.

יש טיולי רכיבה על סוסים רומנטיים, עם הפתעה בדרך. הזוג יוצא לרכב ובאמצע חורשת האיקליפטוסים מחכה לו ארוחה לשניים בחיק הטבע? אין ספק חוויה מעולם אחר.

טיולי הרכיבה של חוות טוסקנה ידועים בשלל הזוגות המגיעים אליה, כדי לעשות רכיבה רומנטית, במהלכה שם בחורשה, כורע הגבר ברך, שולף את הקופסה עם הטבעת והנה לכם הצעת נישואין מול השמיים, הכי רומנטי, הכי יפה שיש והכי מיוחד.

רוב הזוגות ששוכרים צימרים בפורייה בעצם הולכים לנחות על איזה כר דשא ולהגיד "מסכימה".

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נוסעים לניו זילנד? אל תוותרו על קרוואן
אחרי שנים של מחשבות, חלומות וקורונה, עכשיו אתם עומדים להגשים את החלום ולנסוע עד ניו זילנד? אם כך, ברור...
קרא עוד »
אוק 20, 2022
סאמר סקול לונדון
השפה האנגלית מזמן נהפכה לשפה בינלאומית, שאיתה ניתן לתקשר כמעט עם כל אדם . בנוסף הרבה מלימודי האקדמיה...
קרא עוד »
מרץ 10, 2016
נפצעתי בחו"ל, מה עושים?
נפצעת בחו"ל? הביטוח הרפואי שלך לחו"ל אומנם יכסה את הוצאות הטיפולים הרפואיים שתצטרך לעבור בעקבות...
קרא עוד »
ינו 01, 2017