כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נוסעים

לקחת את המשפחה לחו"ל זה חלום של הרבה אנשים, כי מה יכול להיות מהנה יותר מאשר לבלות עם האנשים היקרים לנו? אנחנו לוקחים חופשה מהעבודה, מוציאים את הילדים מבית הספר ונוסעים איתם לבלות באירופה, בארצות הברית או בכל יעד נפלא אחר. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם מתכננים היום את הנסיעה הקרובה? אם כך, כדאי שתזכרו שבין אם מדובר על נסיעה קצרה ובין אם זו נסיעה ארוכה, חשוב יהיה לעשות גם ביטוח נוסעים. זה לא משנה בני כמה הילדים שלכם והאם אתם נוסעים לאירופה או לכל יעד אחר, כי בכל מקרה לנסוע בלי ביטוח זה עלו להיות סיכון מיותר שעדיף לוותר עליו.

מה קובע את מחיר הביטוח?

בין אם אתם נוסעים לצורך עבודה ובין אם אתם נוסעים לטיול, ביטוח נוסעים זו פוליסה שהמחיר שלה יכול להשתנות בהתאם למספר נתונים. לדוגמא:

  • לאיזה יעד בדיוק אתם נוסעים?
  • כמה ימים תשהו ביעד?
  • האם אתם בריאים או סובלים ממחלות כלשהן?
  • האם אתם מעשנים?
  • האם יש לכם עבר בריאותי בעייתי?

בנוסף לכל אלה, עוד נתון שיכול להשפיע על מחיר פוליסת הביטוח זו גם השאלה האם אתם מתכננים לעסוק בספורט אתגרי או לא. במידה והתשובה היא כן כמובן שהמחיר יהיה גבוה יותר ולכן ברור מדוע כל אדם שנוסע לחו"ל ישלם מחירים מעט אחרים.

עם מי כדאי לעשות ביטוח כזה?

מעבר לשאלת המחיר של פוליסת הביטוח, כדאי מאוד גם לבדוק עד כמה חברת הביטוח באמת תהייה זמינה עבורכם. אין לדעת מתי תזדקקו להפעיל את ביטוח הנסיעות שלכם אך כיוון שאתם נמצאים בחו"ל כמובן שיש דחיפות רבה יותר. לכן עדיף לבדוק את השטח ולבחור רק בחברת ביטוח שחלק ממה שהיא מציעה זה שירות בכל עת. יש לשים לב לכך שהרבה פעמים הלקוח יצטרך לשלם תחילה בעצמו את התשלום על הטיפול הרפואי ורק בהמשך הוא יקבל החזר אך זה מאוד תלוי בסוג הביטוח ובסוג הטיפול הרפואי.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הזמנת מונית לשדה התעופה
במקרים רבים ההגעה לשדה התעופה תהיה באמצעות שכירת מונית או הסעה מיוחדת ולא ברכב הפרטי או באוטובוסים....
קרא עוד »
מרץ 18, 2021
חופשה ברגע האחרון בפריז
מה היתרונות של הזמנת חופשה ברגע האחרון הזמנת חופשה ברגע האחרון היא הפתרון האידאלי למציאת חופשה...
קרא עוד »
דצמ 24, 2015
מוניות הדר לשדה התעופה
הריגוש שבנסיעות, הציפייה לאופקים חדשים - אלו הרגשות שממלאים את האוויר כשאתם יוצאים למסע אל שדה התעופה...
קרא עוד »
אוג 02, 2023