קלוריד- מסעדות דגים בתל אביב

"קרפצ'יו טונה עם נגיעות עגבניות שרי ושמן זית..", "טרטר דג ים על מצע קרפציו סלק ונבטים.." – אם המנות האלו גורמות לכם להזיל ריר תוך כדי קריאת הכתבה אז באתם למקום הנכון. יותר ויותר מסעדות שף בשנים האחרונות פונות לתחום הדגים ומציעות ללקוחותיהן מגוון רחב של מנות על טהרת הדגים. וכמו כל מגמה טובה שקוראת בארץ, אין מקום טוב יותר לבדוק את מאשר תל אביב.

אז מהם מסעדות הדגים הטובות בתל אביב ?

מסעדות בתל אביב– סיטארה במתחם הסי אנד סאן. מסעדת היוקרה בצפון תל אביב מציעה תפריט דגים ופירות ים בסגנון ים תיכוני המותאם לחיך הישראלי. התפריט בניצוחו של השף אופיר וידבסקי מכיל מנות גורמה כגון שרימפס בטברנה יוונית – שרימפס על מצע יוגורט חצילים, ועוד מנות על טהרת הדגים הטריים המגיעים למסעדה יום יום. האווירה במקום יוקרתית ואקסקלוסיבית והפרטים הקטנים שהוכנסו לעיצוב לא יחמקו מעיניכם.

מסעדת טורקיז, הנמצאת מול הסיטארה היא מחזה מדהים אפילו בתל אביב. לא תפסיקו להתפעל מצורת ההגשה האלגנטית ומהריחות שילוו אתכם מהמטבח ועד לצלחת כי ב"טורקיז" העטיפה שבה מגישים לכם את המתנה חייבת להגיע ברמתה למנה עצמה.

חברת קלוריד מציעה תפריט מעולה עבור מסעדות, האוכל משובח וכולל מינים של דגים ופירות ים, קינוחי פטל ושוקולד הם רק ההתחלה ואפילו לבשרים תצטרכו לחשוב על שם חדש שיהלום אותם כאשר תנסו להסביר לחברים. מגוון היין הוא עצום ואפשר ללגום ממנו ליד הבר או בשולחנות. המקום מתאים לערכית אירועים מסוגים שונים ו עד לזוגות רומנטיים שרוצים לשבת לבדם בעוד צוות המסעדה מגיש להם אווירה מעולה ואוכל עשיר ומנחם.

אי אפשר לדבר על מסעדות דגים מבלי להזכיר את 206 האגדית. דגים 206 היא אחת המסעדות הטובות והאיכותיות שפועלות בעיר כבר למעלה משני עשורים. בתפריט תוכלו למצוא את מנות הדגים המוכרות לכל סועד בארץ אבל כאן רק מתחיל הסיפור כי יש מנות מקוריות ומיוחדות למי שאוהבים לחוויות חדשות ובין התפריטים תמצאו סלט פפאיה וסשימי, סטייק טונה אדומה ופילה לברק, ניוקי חמאת מרווה ופטריות וטעמים מענגים נוספים וגם תפריט יינות ישראלי גדול ומשובח.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים בערבה לזוגות וגם למשפחה
כיום ניתן למצוא לא מעט צימרים באזור הערבה אשר יוכלו להתאים לכל סוגי הנופשים. אין זה משנה אם אתם באים...
קרא עוד »
יול 27, 2017
לא עלינו, אבל הדוד מאמריקה נפטר ולכם אין ויזה− מה עושים?
לישראלים רבים יש קרובי משפחה המתגוררים באמריקה, אולם הכניסה עבור ישראלים לאמריקה אינה פשוטה אפילו עם...
קרא עוד »
נוב 03, 2019
אביזרי סקס שניתן לקחת איתך לכל מקום
לא בא לך לשים מזוודה שלך דילדואים? האם ידעת שיש לא מעט אביזרי סקס קומפקטיים שאפשר לקחת בתיק או...
קרא עוד »
מאי 11, 2022