אביזרי סקס שניתן לקחת איתך לכל מקום

לא בא לך לשים מזוודה שלך דילדואים? האם ידעת שיש לא מעט אביזרי סקס קומפקטיים שאפשר לקחת בתיק או במזוודה? רוקט פוקט למשל, הוא ויברטור קטן שנראה כמו ליפסטיק, לכן הוא ישתחל בטבעיות אל תיק האיפור שלך. ארנבון רוטט נראה ממש כמו צעצוע אמבטיה, כמו גם ויברטור בצורת ברווז והם מתאימים לשימוש במים, כך שלארוז אותם בתיק נסיעות, זאת ממש לא בעיה…

מג'יק וונד הידוע בשם שרביט הפלא, הוא מוצר שעובד על הדגדגן במגוון שיטות רטט ועיסוי, והוא אולי יהיה קצת גדול לתיק איפור, אבל בהחלט אפשר להכניס אותו למזוודה. גם ביצים סיניות הרוטטות בקצב, יראו כמו אביזר פשוט ותמים. את כל אלה ואחרים – אפשר לקחת לכל מקום. 

מה תמצאו בחנויות סקס?

אם תכנסו אל קטלוג של חנויות סקס אונליין, תמצאו מגוון רחב של מוצרים נוספים, מלבד אלה שהזכרנו, שאפשר לקחת לכל מקום, כמו למשל: ויברטור לו ולה שנחשב קטן ושובב ונראה ממש כמו טבעת תמימה אותה מלבישים על הפין והוא רוטט. 

יש מוצרים שונים שמתאימים לנשים שרוצות ויברטור קטן כמו רוקט פוקט, אותו הזכרנו קודם, יש גם תחתוני רטט שאפשר ללבוש לכל מקום ולשלוט עליהן עם שלט, ישנם ארנבונים או ברווזונים שאפשר להשתמש בהם באמבטיה, ביצים סיניות להחדרה אנאלית ועוד מוצרים רוטטים ומענגים. 

אז היכן אפשר למצוא צעצועי מין דיסקרטיים? 

אם תיכנסו אל חנויות סקס באינטרנט, תמצאו מגוון מוצרים דיסקרטיים, החל מוויברטורים עד תחתוני רטט וספריי חשק. בחרו את המוצר שמתאים לכם ואפשר לקחת לכול מקום, ותוכלו להנות מאביזרי מין מענגים, גם כשאתם מחוץ לבית. 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיולים מאורגנים בישראל – כך תבקרו בכל המקומות הקדושים לנצרות
מדינת ישראל מלאה באתרים קדושים לנצרות. ישו היה כידוע יהודי שנחשב למייסד הדת הנוצרית והאתרים המרכזיים...
קרא עוד »
נוב 16, 2018
גלמפינג – חוויית לינה שעוד לא הכרתם
אוהבים לטייל אבל עוד לא שמעתם על חוויית הלינה החדשה שכבר נמצאת בכל העולם? אחרי שתשמעו עליה, אתם תתחילו...
קרא עוד »
פבר 11, 2019
באיזו עונה הכי כדאי לטוס לדובאי
בחודשים האחרונים יצא לכם לדבר עם לא מעט חברים שהיו בדובאי? החלטתם גם אתם לנסוע אל היעד החדש הזה שלא...
קרא עוד »
דצמ 19, 2021