טסים לחו"ל עם הכלב שלכם? כך תבחרו כלוב הטסה

טסים לחו"ל עם הכלב שלכם

כלוב טיסה לכלב הינו כלוב שאנו רוכשים משתי סיבות עיקריות: העברת הכלב למדינה אחרת או לצורך טיפול בהתנהגות. את כלוב הטיסה לכלב חשוב להתאים הן מהסיבה כי כלוב לא מתאים לא יאשר לטיסה והן מהצורך של הכלב בנוחות. אז כיצד מרגילים כלב לכלוב טיבה וכיצד מתאימים כלוב טיסה לכלב? התשובות בהמשך.

התאמת כלוב טיסה לכלב

כלוב הטסה לכלב נחוץ לצורך העברתו בטיסה, רכבת או באונייה. על מנת לבחור את הכלוב המתאים, מודדים את הכלב מהזנב (היישר מהחלק המחובר לגוף) ועד לקצה האף כאשר הכלב עומד ולתוצאה שקיבלתם מוסיפים 10 ס"מ. כלוב הטסה שבו הכלב לא יהיה מסוגל לבצע סיבוב בתוך הכלוב לא יאושר לטיסה – זהו הכלל החשוב ביותר בבחירת כלוב הטסה לכלב, בעיקר נוגע בעיקר לבטיחות הכלב ותנאיו בזמן הטיסה. אם אינכם מצליחים לאמוד את גודל הכלב, חשוב להגיע עם הכלב אל חנות חיות ולהתייעץ בכל הנוגע להתאמת גודל כלוב הטיסה.

כלוב טיסה לכלב לצורך טיפול בהתנהגות

מלבד רכישת כלוב טיסה לכלב לצורך נסיעה לחו"ל, חשוב לדעת שכלוב טיסה משמש אנשים רבים גם לחינוך הכלב. הכלוב מיועד בעיקר לכלבים הסובלים מחרדת נטישה שבגינה הם הורסים חפצים בבית. השימוש בכלוב נועד לתחום את הכלב מספר שעות במעיין מאורה שהיא רק שלו שם הכלב נרגע.

על מנת להרגיל את הכלב לכלוב הטיסה חשוב לרפד את הכלוב בשמיכה נעימה עם ריח של הבעלים, יש לשים צעצוע אהוב על הכלב בתוך כלוב הטיסה וקערת מים. את הכלוב חשוב למקם במקום מרכזי בבית כאשר הוא פתוח ולהתייחס לכלוב כאל חלק מהבית שישמש פינה לכלב. בהתחלה ניתן להניח בכלוב ממתק או קונג שמכיל אוכל שהכלב אוהב בכלוב ולתת לו להתרגל לכלוב בהדרגה.

כאשר אתם יוצאים מהבית חשוב לצאת בתחילה לזמן קצר ורק לאחר מכן להותיר את הכלב מספר שעות בכלוב. חשוב לעקוב אחרי התנהגות הכלב בתוך הכלוב, ולבדוק כי הוא אינו נכנס ללחץ כאשר הוא נמצא בו.

תנו לכלב להתרגל לכלוב

כדי שהכלב לא יכנס להיסטריה בזמן שהוא בכלוב, חשוב לתת לכלב להתרגל לכלוב בזמן שלו. ההתרגלות הינה תהליך שכולל הרבה צ'ופרים בתוך הכלוב והשארת דלת הכלוב פתוחה עד שהבנתם כי כלוב הטיסה הפך להיות המאורה הכיפית של הכלב.

בכל מקרה חשוב תמיד להתייעץ עם אנשי המקצוע לגבי התנהגות כלבכם, ושלבי ההרגלה של כל כלב לכלוב טיסה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים במירון – נקודת מבט שונה
 כל אדם זקוק לנופש בחייו. הנופש מקנה לנו כל כך הרבה דברים יעילים, ובנוסף הוא מקנה לנו ניקיון מכל...
קרא עוד »
נוב 01, 2017
חדרים לזוגות לפי שעה בנהריה
כל זוג שרוצה לבלות קצת, אך לא מתאפשר לו להיות בדירה פרטית, יוכל פשוט להגיע אל חדרים לזוגות לפי שעה...
קרא עוד »
יונ 15, 2018
ספא ברחובות לטיפול ולפינוק
גם באזור רחובות תוכלו למצוא את בית התענוגות שלכם, ספא שמעניק לכם את שעת הפינוקים שנחוצה לכם כל כך בכל...
קרא עוד »
ספט 07, 2017