עיצוב מלונות – יוקרה במחירים שפויים

האורחים שמגיעים אל בית המלון מבקשים להרגיש כמו בבית, אך הם מצפים למצוא חדרים מפוארים הרבה יותר מאלו שיש להם בבית. בכל ביקור בבית מלון אנו מצפים למצוא יוקרה, רמה גבוהה של ניקיון ואלמנטים מיוחדים. עיצוב מלונות הוא מלאכה לא פשוטה. מעצבי הפנים מתבקשים להרכיב כמה סגנונות עיצוב בעבור כל חדרי המלון, לשים דגש על נוחות השימוש בחדרים, לשלב את אותם אלמנטים שמעידים על יוקרה, למצוא רעיונות מקוריים שיעניקו לבית המלון ייחודיות ועוד. כל זאת ועוד הרבה יותר מתבקשים המעצבים לבצע בתוך זמן קצר תחת מגבלות של תקציב מוקפד.

עיצוב מלונות רגילים לא כולל תקציבים בלתי מוגבלים. בעל המלון מבקש לספק לאורחים חדרים מעוצבים ונוחים מבלי להיקלע להוצאות כספיות מוגזמות. המעצב מתבקש לבחור ברהיטים עשויי חומרי גלם עמידים לטווח הארוך. עיצוב מלונות לא נהוג לבצע לעתים קרובות. בעל המלון שואף לעשות שימוש ברהיטים שבחדרים למשך עשרות שנים ללא כל צורך בתיקונים יקרים.

עיצוב פנים ספא בבית מלון

אתרי הספא היפים ביותר בעולם ממוקמים בתוך בתי מלון יוקרתיים. שירותי הספא מיועדים לאורחי בית המלון ולקוחות חיצוניים שבוחרים לבקר בספא ללא אירוח במלון. עיצוב פנים ספא מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה היוקרתית. בעלי בתי המלון יודעים כי הצלחת הספא מותנית בעיצוב מרהיב ומיוחד. הלקוחות שמגיעים אל הספא מצפים למצוא בו אווירה מלאה בקסם. בהתאם לכך, הם לא חוסכים בשכירת מעצב פנים בעל ניסיון שכבר ביצע בעבר כמה עבודות עיצוב פנים ספא בבתי מלון.

חשוב לציין כי עיצוב מלונות או עיצוב פנים ספא מביאים עמם אחריות כבדה. המעצב נושא על כתפיו חלק מהאחריות להצלחת בית המלון, ביטחון האורחים, נוחות השימוש בחדרים. ההחלטות שמתקבלות בשלב עיצוב הפנים משמעותיות לקביעת דרגת היוקרה בבית המלון.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שוברים למלונות יוקרה – איך לצאת לחופשה משתלמת
אתם צמאים לחופשה? אתם עובדים הרבה יותר מידי קשה בחיי היומיום ורוצים ליהנות קצת מהחיים? אם כך, ברור...
קרא עוד »
יונ 08, 2021
מה מגיע לנו אם ביטלו לנו טיסה?
אין דבר שעלול להיות מרגיז יותר מאשר לתכנן חופשה, לארוז הכול, להגיע לשדה ולראות שהטיסה בוטלה. עם זאת,...
קרא עוד »
מאי 18, 2017
מעמדי יין – רעיון למתנה אלגנטית
כולנו יודעים כמה יין נהדר. הבעיה היא שאין הרבה אנשים שיודעים איך לעשות את זה. זה תהליך קשה, אבל אתה...
קרא עוד »
יול 27, 2022