חדר לפי שעה

חדר לפי שעה

אפשר לשכור חדר לפי שעה בהרבה מאד מקומות ברחבי הארץ. לא מדובר בחדר פשוט אלא בחדרים רחבי ידיים המכילים מיטה מפנקת במיוחד וג'קוזי מאובזר כך שאפשר להשתכשך במים ליהנות מזרמי המים ולחוש רוגע אמתי. הסוויטות ממוקמות בווילות, בבקתות עץ, בצימרים ובבתי מלון במרכזי הערים, במושבים ובישובים רבים נוספים.

זוג המחפש פינת אוהבים שקטה וסולידית, מחפש חדר לפי שעה בסביבה הגיאוגרפית הנוחה לו. הדרך הקלה ביותר למציאת חדר פנוי היא באמצעות המערכת הממוחשבת המתקדמת של IROOM המאתרת עבורם חדרים פנויים ברדיוס המבוקש ומעבירה להם את כל המידע על המיקום, העלויות, הזמינות וכל מידע רלוונטי נוסף החשוב להם. לנוחות הלקוחות אפשר גם לקבל את מלוא המידע באפליקציה החדשה המתאימה לטלפונים החכמים, שפיתחה החברה.

לאחר מציאת החדר המתאים, מתאם הזוג את מועד ההגעה. לנוחותם קיימת גישה נסתרת עבור רכבים וכך הם נכנסים לסוויטה בלי שאף אחד יראה אותם. זוגות אוהבים מגיעים למקום לפרק הזמן שהזמינו. לאחר שנהנו מהשהיה בו הם משאירים בחדר את העלות הכספית שסוכמה והם יוצאים שוב באותה דרך נסתרת.

רוב הזוגות המגיעים לחדרים הללו הם זוגות שמחפשים אי של שקט בתוך החיים הסוערים והלחוצים שלהם, ענייני עבודה מעיקים, בית, ילדים, משפחה ועוד . הם מחפשים מקום מנוחה של כמה שעות הרחק מההמון שבו יוכלו להירגע, ליהנות מהג'קוזי, לפתח שיחה אינטימית חשובה ומעמיקה עם בן או בת הזוג, לא לחשוב על כלום ופשוט להיות נינוחים ולאהוב. במקרים רבים מדובר בזוגות נשואים או זוגות חברים שלוקחים פסק זמן של כמה שעות ומגיעים לחדר הרצוי.

למידע נוסף הכנסו לאתר http://topspin.co.il/

גם זוגות דתיים מנצלים את האפשרות לשכור חדר במחיר מוזל לכמה שעות, במיוחד לאחר שהאישה טבלה במקווה. כך יש להם שקט להתייחד זה עם זה ללא הפרעות של הילדים, וגם לנוח קצת מהמרוץ המטורף של החיים.

האווירה הנינוחה בחדרים, קורצת גם לחיילים ולחיילות שנהנים להגיע לכאן בעיקר בסופי שבוע, הם מתרווחים בנחת אחרי שבועות קשים בבסיס, יוצרים אינטימיות עם בני הזוג ומדביקים פערים במערכת היחסים ביניהם לאור הפגישות הנדירות ביניהם. כמה שעות מרוכזות של יחד ושל אהבה שווים המון במכלול היחסים ביניהם ולכן כל כך חשוב להם למצוא את הזמן ואת המיקום האופטימלי עבורם. האווירה הנעימה בחדרים המפנקים, מאפשרת להם את השקט והמנוחה שהם כה זקוקים להם.

מעצבי פנים השקיעו תכנון וסטיילינג והתוצאה היא נראות שונה ומיוחדת בכל אחד מהחדרים, סגנון אחר וצבעים שונים.

חדרים הממוקמים במקומות יפים בטבע, מתמזגים עם הנוף ונותנים ערך מוסף לתחושת הנירוונה, הזוגות נהנים מארוחה טובה, שתיה מעולה וכך הם יושבים במרפסת או בחצר מביטים בנוף, ורואים את השינויים החלים בו בשעת בין ערביים, כי אין משהו רומנטי יותר משקיעה מיוחדת .

בתום השעות שנקבעו, הזוגות המאושרים והמרוצים יוצאים מהמתחם ומבטיחים לשוב לשם פעם נוספת.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סופה הסעות וטיולים
הישראלים אוהבים לטייל בארץ. הבעיה מתחילה כאשר הם מגלים כי טיול מהנה מצריך נסיעה ארוכת שעות, עמידה...
קרא עוד »
מאי 08, 2013
סדנאות שמרים במרכז – חוויה טעימה ומהנה
שמרים הם מרכיב נפוץ מאוד בעולם האוכל. זה גם חלק מאוד חשוב מהחיים שלנו. אנחנו יכולים למצוא שמרים כמעט...
קרא עוד »
יונ 18, 2022
מדריך לקרוז בים התיכון
אחד הטיולים האהובים ביותר על ישראלים, הם טיולי קרוז, כלומר שייט בספינה במשך מספר ימים, עם עצירות...
קרא עוד »
יונ 11, 2018