איך בוחרים מזוודות

איך בוחרים מזוודות

לפני שאתם מתכננים נסיעה, חשוב שתדעו לבחור מזוודות טובות שיוכלו לסייע לכם להעביר את הנסיעה בצורה טובה, ולארגן את כל מה שאתם צריכים לנסיעה במזוודות בדרך טובה ויעילה. אז כיצד בוחרים מזוודות? הכנו עבורכם את המדריך המקיף!

בשוק התיקים והמזוודות ניתן למצוא מגוון מזוודות במגוון דגמים. אבל כדי לבחור את המזוודות הטובות ביותר עבורכם יש לשים לב לדגשים הבאים:

  • גודל המזוודה – שימוש לב לגודל המזוודה. חשוב שתתאימו את הגודל שלה לזמן הנסיעה שלכם. חשוב לא לרכוש מזוודה גדולה מידי לחופשה קצרה, אך גם לא קטנה מידי על מנת שלא תצטרכו להוסיף תיקים ומזוודות נוספות למסע. בנוסף שימו לב כי המזוודה אינה ענקית וזאת כדי שתוכלו לנוע עמה בקלות.
  • מזוות עלייה למטוס – חשוב לרכוש גם תיק עלייה למטוס או מזוודה קטנה שעמה ניתן לעלות למטוס. מזוודות כאלה הן בדרך כלל סוג של טרולי במידות של 35 על 45. אל תבחרו במזוודה גדולה יותר לצורך עלייה למטוס.
  • גדלים של מזוודות – חשוב לדעת כי הגדלים לשל המזוודות מתאימים כל אחד לצורך אחר, לדוגמא: טרולי קטן בגודל של 55 על 60 יתאים לנסיעה לסוף שבוע. מזוודה בינונית בגודל של 65 על 70 סנטימטרים תתאים לחופשות של שבוע, ומזוודה גדולה במיוחד בגודל של 75 על 80 סנטימטרים היא כזאת שמתאימה לנסיעות ארוכות יותר משבוע.
  • תכונות המזוודות – כאשר אתם בוחרים מזוודות, חשוב לבחור במזוודה קשיחה ולא בכזאת העשויה מבד. בחרו מזוודה בצבע שתוכלו להבחין בו בירידה מן המטוס, שימו לב כי היא איכותית ויש לה ארבע גלגלים איכותיים עשויי סיליקון. עוד חשוב לבחור מזוודה עם ידית מתכווננת על מנת שתוכלו ללכת עם המזוודה ללא מאמץ, ויש לבחור מזוודה בעלת ידית עליונה לתמרון קל ופשוט יותר.

שימו לב בבחירת המזוודה שלכם כי אתם בוחרים בכזאת שתוכל לשאת את המשא שלכם.

אנו מאחלים לכם טיול נעים ומהנה.

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיולים מאורגנים לארה"ב החוף המערבי
אם אתם מחפשים טיול אטרקטיבי וייחודי בחול, אשר תוכלו ליהנות בו ממרחבים פתוחים, נופים מרהיבים ואתרים...
קרא עוד »
יול 26, 2017
השכרת רכב ביוון
כשאנחנו חושבים על טיול ליוון, הדברים שאנחנו חושבים עליהם הם האיים, הים, האוכל היווני וכמובן המוזיקה...
קרא עוד »
אוג 25, 2019
ויזה ESTA: גילוי היתרונות
כשמדובר בנסיעות בינלאומיות לארצות הברית, המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) במסגרת תוכנית ויתור...
קרא עוד »
דצמ 27, 2023