5 אפליקציות שאסור לכם לטוס בלעדיהן

הטלפון הסלולארי הוא כבר ממזמן לא עוד סתם טלפון. עבור רובנו הסמארטפון הוא החבר שאי אפשר בלעדיו – זהו כלי שבאמצעותו אנו שורפים את הזמן הפנוי, מתקשרים עם חברים והעולם, מתעדכנים בטרנדים החמים, בחדשות. אבל הסמארטפון הוא גם כלי שעוזר לנו  לנהל את הזמן, עוזר לנו במציאת אינפורמציה חשובה והוא למעשה מקל על היום יום של כולנו.

אנשים רבים החליטו שכאשר הם טסים הם מניחים את הטלפון  על כל היתרונות והחסרונות שלו בצד – העיקר להיות מנותקים. אך לא על הנסיעות מצריכות ניתוק מוחלט. הסמארטפון יכול לשמש לכם לעזר בכל הנוגע לתיעוד, הדרכה, תרגום ועזרה בהתמצאות. הכנו עבורכם רשימה של האפליקציות הטובות ביותר לשנת 2016.

  1. Citymapper

עד השנה, לכל יעד שהגעתי – בין אם זה בודפשט, לונדון או ברלין, תמיד השתמשתי ב- google maps לצרכי ניווט. רק השנה, שטסתי עם חברים – מישהו מהם הציע לי את ה- Citymapper ומאז אני מכור. האפליקציה נוחה יותר לשימוש מהאפליקציה המקבילה של גוגל, היא מציעה מידע מפורט כולל של תחבורה ציבורית, התראות בזמן אמת על הפרעות בדרך ואפילו מציעה מסלולי אופניים. האפליקציה זמינה סביב 30 ערים ברחבי העולם.

  1. XE Currency

xe הוא סוג של אתר חובה בכל הקשור להמרת מטבע באינטרנט. לכן זה לא לכך כך מפתיע שהאפליקציה של האתר היא מאוד פופולארית עם למעלה מ- 20 מיליון הורדות מאז ההשקה שלה. עבורכם הנוסעים הפשוטים האפליקציה הזו היא שימושית ביותר מכיוון שהיא יכולה להמיר כל מטבע בעולם. האפליקציה עובדת במצב offline והיא שומרת על שיעורי ההמרה האחרונים שהיא בדקה.

  1. Bravolol

אם אתם מחפשים תוכנה שתעזור לכם לדבר ולהתמצא באמצעות קריאת והבנת השפה המקומית האפליקציה Bravolol היא מעין רוזטה סטון של ימינו. (תוכנת תרגום ולימוד שפות ידועה) למרות שאוצר המילים של האפליקציה הזאת הוא די בסיסי, האפליקציה מבטאת את הביטויים ומציעה תרגומים פונטיים  (דבר שמאוד עוזר כאשר האלפבית שונה ולא מוכר).

  1. Raodtrippers

לאלו מכם שחושבים על השכרת רכב כחלק מהטיול שלהם – האפליקציה הזאת בשבילכם. אם תגידו ל Roadtrippers את התחלת הטיול שלכם, תאריכי הנסיעות ואיזה דברים הייתם רוצים לראות בדרך – האפליקציה תחשב את המסלול המומלץ והאידיאלי בשבילכם. האפליקציה יכולה למצוא אטרקציות שגרתיות, מסעדות, מוזיאונים, אתרים לקמפינג ועוד. כאשר אתם מוצאים אתר שאתם אוהבים – כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף אותו למפת הדרך שלכם.

  1. Sit or squat

לא משנה איך תנווטו בעיר ולאיזה מקום תרצו להגיע אליו,  אפליקציית sit or squat תיתן לכם את הדבר שיעשה לכם את הטיול בעיר למוצלח הרבה יותר. באמצעות האפליקציה הזאת  תוכלו לראות את כל תאי השירותים הנמצאים בסביבתכם ואפילו לקבל מידע אודותיהם: דירוג של גולשים, הכוונה וניווט אל היעד.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סקי כשר לדתיים
סקי הוא סוג של פעילות ספורטיבית מהנה וייחודית, אשר מעניקה לאדם המבצע אותה הרגשה של שחרור, שליטה...
קרא עוד »
יונ 22, 2016
טיולים בטבע – למה זה כיף ולאן כדאי להגיע?
כשאנחנו נמצאים בבית, אנחנו בדרך כלל רוצים לצאת החוצה אל המרחב הפתוח אל טיולים מומלצים בירושלים למשל....
קרא עוד »
יונ 16, 2022
נוסעים לטיול של אחרי צבא? מה כדאי לבדוק לפני?
עשרות אלפי צעירים ישראלים יוצאים מדי שנה לטיול אותו לא ישכחו לעולם. טיול אחרי צבא הפך כבר מזמן לסמל...
קרא עוד »
נוב 26, 2015