טיול שביל ישראל בארץ

אם אתם כמו רוב האנשים, סביר להניח שגם לכם לפעמים מתחשק לעזוב הכל ופשוט לטוס כמה שעות לחו"ל ולרבוץ באיזה חוף ולשכוח מצרות היום יום. דילים וחופשות של הרגע האחרון הם דרך מצוינת לנצל את הערגה הרבה לחופשה באמצע החיים ופשוט לטוס לנופש קצר, לשכוח לרגע מחיי השגרה והלחצים ולחזור רעננים לארץ לאחר מכן.

למידע נוסף על טיולים בשביל ישראל – האיש הירוק.

צפון הארץ

ישראלים רבים מרבים לנצל את היתרונות של עסקאות הרגע האחרון על-ידי תזמון זמן החופשה שלהם בדרך הרגילה, ואז בזמן קצר לפני תאריך הנסיעה להתחיל לחפש חופשה מושלמת לתקציב שלהם. זאת כמובן, אם עושים את זה בצורה מושכלת כאשר לוקחים בחשבון שיש עדיין סיכוי למצוא חדרים ו/או טיסות פנויות ליעד המסוים. בשלב זה, חברות תעופה ובתי מלון מוכנים להציע הנחות משמעותיות עבור אלה שיכולים לנצל זאת.

היעדים הפופולאריים בקרב ישראל הם בעיקר מדינות אירופה השונות כמו איטליה, צרפת, אנגליה וגם חלק מהשכנות הקרובות כמו טורקיה. מועדי הטיסות השכיחים ביותר הם כמובן חודשי הקיץ ובהם גם המחירים נוטים להיות גבוהים יותר אך מי שרוצה קצת לצאת מהקופסה יכול לתכנן לו חופשה של הרגע האחרון דווקא בחודשי החורף ולנפוש באיזה יעד אירופי וליהנות מאוויר צלול ונופים מושלגים.

כמובן שדילים של הרגע האחרון לא קיימים רק בחו"ל אלא גם בארץ כאשר אחד היעדים השכיחים ביותר היא אילת. ישראלים רבים בוחרים לוותר על חו"ל, להפגין קצת פטריוטיות ולארגן לעצמם טיסות זולות לאילת. אילת היא כידוע אחד היעדים הכי מתויירים בארץ גם בקרב ישראלים וגם בקרב תיירים מחו"ל. הנהירה הכי גדולה אליה היא כמובן בחודשי הקיץ אך ניתן למצוא דילים לאילת במהלך רוב ימי השנה וגם זו נקודה למחשבה.

מי שחפץ רק בטיסות ומרגיש שהוא מוכן ורוצה לארגן את חדרי המלון ואת שאר החופשה בכוחות עצמו יכול בהחלט לחפש רק טיסות ברגע האחרון במחירים זולים במיוחד ואולי אפילו להוזיל עלויות לעומת חבילת נופש שכוללת הכל.

אז כמו שניתן להבין, עם מעט יצירתיות ורצון תוכלו לארגן לעצמכם חופשה מפנקת של הרגע האחרון – אז שתהיה חופשה נהדרת!

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להתארגן לטיול טיפוס בחו"ל
לפני כמה חודשים התחלתם לטפס על הרים בארץ? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים להרחיב את התחביב הזה ולנסוע גם...
קרא עוד »
ינו 19, 2020
סוכות בגוש עציון
החגים זוהי תקופה מצויינת לטיולים בארץ. גם אנחנו וגם הילדים נמצאים בחופש, מזג האוויר בחגים מצויין וזו...
קרא עוד »
ספט 13, 2022
צימרים עם בריכה פרטית
צימרים עם בריכה פרטית הפכו להיות ללהיט הצימרים הגדול ביותר של השנים האחרונות בכל רחבי הארץ , הן...
קרא עוד »
אוג 13, 2012