קח מקל, קח תרמיל. וג'יפ.

רבות הן הסיבות הגורמות להצלחה הפנומנאלית של טיולי ג'יפים בקרב הקהל הישראלי. בין סיבות אלה נציין ראשית את האקלים הישראלי בעל מספר מינימאלי ימי גשם, ההיכרות הנרחבת של הנהגים עם רכבי 4X4 במהלך השירות הצבאי, מגוון המסלולים הגדול הפרוש בכל רחבי הארץ ואווירת שיתוף הפעולה והחבר'ה הנוצרים במהלך טיולי ג'יפים. כל אלה הופכים את טיולי השטח לאידיאליים ועבור רבים – אף ממכרים. בישראל ישנם מספר סגנונות טיול אליהם ניתן להצטרף.

טיולי ג'יפים קצרים בנהיגת מדריך

סגנון זה מתאים לכאלה הרוצים לטעום מעט מן החוויה של נסיעה בשטח, ליהנות מנופי ארצנו היפה, אך לא מעוניינים במאמץ הכרוך בעצם הנהיגה על רכבי השטח. המסלולים בסגנון זה של טיול אורכים כשעתיים, כאשר בכל המקרים מדובר בנסיעה בג'יפ של החברה המארגנת. סגנון זה אידיאלי לימי כיף של עובדי חברות, חגיגת בר/בת מצווה, או טיול קליל כחלק מחופשה זוגית או משפחתית מאורגנת.

טיולי ג'יפים קצרים בנהיגה עצמית

סגנון זה של טיולים מתנהל, בדרך כלל, לאורך מסלולים ארוכים מעט יותר מאלו של נהיגת מדריך, ומשך טיול שכזה יכול לנוע בין שעתיים וחצי לחמש שעות. טיול זה הוא מאתגר יותר כיוון שלפחות אחד מחברי הקבוצה חייב לנהוג בעצמו, אפילו שזה מכוניות ישנות, כאשר ניתן להחליף נהגים אם מעוניינים בכך. יחד עם זאת, גם בסגנון זה של טיולים מקובל לנהוג על ג'יפ החברה המארגנת, בליווי מדריך המוביל את הטיול בג'יפ משלו – ולא להשתמש בג'יפ האישי שלכם.

טיולי ג'יפים ארוכים

ישנם גם מסלולים ארוכים יותר המספקים את חווית השטח המושלמת, ונפוצים בעיקר אצל מטיילים מנוסים יותר שחוו כבר טיול קצר או שניים. טיולים אלה משלבים לינת שטח של לילה עד ארבעה לילות, והחברה המארגנת לעיתים מספקת גם אטרקציות שטח נוספות מלבד הטיול עצמו. בטיולים אלה תוכלו להשתמש גם בג'יפ האישי שלכם.

לסיכום, הצגנו את סגנונות הטיולים המקובלים בישראל. כעת כל שנותר הוא לבחור את סגנון הטיול המתאים לכם ביותר, ליצור קשר עם החברות, לארוז את הפקלאות ולצאת לחוויה יוצאת דופן המתאימה כמעט לכל גיל, עם פוטנציאל התמכרות גבוה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מלון כשר בפאפוס
כאשר אתם מעוניינים לצאת לחופשה תחפשו לבלות במקום אשר עדיין לא ביליתם בו עד היום. בית מלון אשר מציע...
קרא עוד »
מאי 26, 2019
עוד לא מאוחר לצאת לחופשה
החופשה הבאה מהעבודה כבר עוד רגע כאן, וכל החברים מסביב מתחילים לקשקש על היעד הבא שאליו הם טסים. חלק...
קרא עוד »
ינו 17, 2016
מלונות נפלאים בעיר עכו
בחלקה הצפוני של מדינת ישראל, צמודה לים התיכון, אפשר למצוא את אחת מהערים הכי מוזכרות במהלך ההיסטוריה....
קרא עוד »
אפר 03, 2014