טיול בצפון הודו – איך מארגנים טיול כזה

אחד האזורים היפים והמעניינים ביותר לטיולים במזרח אסיה ובכלל, הוא צפון הודו. ישראלים רבים נוהרים לשם, בין אם מדובר בחבר'ה צעירים אחרי צבא ובין אם מדובר במבוגרים אשר טסים לשם במסגרת טיול עם המשפחה או טיול מאורגן.

צפון הודו זה אזור אשר מוגדר, בעיניי רבים, כל מה שצפונית לדלהי, כאשר הכוונה בדרך כלל לאזור דרמסלה, רישקש, לה, לאדק. אזור הצפון גובל עם סין, פקסיטן, טג'קיסטן. והוא נחשב לאזור מאוד ייחודי, הן בגלל המבנה שלו, בגלל הנופים וכן בגלל האוכלוסייה אשר מתגוררת במקום. מי שמגיע לטיול בהודו ויגיע לצפונה, ייראה את ההבדלים שבין הדרום והמרכז לבין הצפון. שם מתגוררים הרבה מאוד טיבטים גולים, בודהיסטים, סיקים, והודים בעלי אמונות שונות ומשבטים רבים.

השאלה החשובה היא, כיצד נכון לתכנן לטיול לצפון הודו. על מנת ליהנות מהאזור ומהחוויה, הרי שצריך להשקיע זמן בתליך התכנון. ישנן נקודות שונות שחשוב להקפיד עליהן.

איך מתכננים טיול לצפון הודו?

ראשית, יש לבחון היטב מתי להגיע לאזור. אין טעם לתכנן טיול בצפון הודו בעונות לא מתאימות, מאחר ואז תנאי מזג האוויר לא יאפשרו להגיע לשם ויהיה מאוד קשה להתנייד ממקום למקום. לכן יש לבדוק מתי נכון להגיע מבחינת מזג אוויר.

שנית, יש לבחון את סוג המסלול שמבקשים לעשות. אפשר להתחיל בצפון ולרדת משם דרומה, ואפשר להתחיל במרכז ולהמשיך צפונה. האופציה השנייה עדיפה, מאחר והיא הרבה יותר פרקטית ונוחה.

שלישית, חשוב להיות מוכנים גם לאופי התחבורה במקום, והן לסוג האוכל ולפרטים אחרים שיכולים להשפיע על החוויה בצורות שונות. אף אחד לא רוצה להגיע לצפון הודו ולגלות שם דברים שהוא לא יכול ליהנות מהם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קופונים לנופש בארץ – חיסכון של עשרות ואף מאות אחוזים
אין זה סוד שהתיירות בישראל היא מאוד לא זולה. תיירים שמגיעים לישראל ממקומות שונים בעולם מתלוננים על...
קרא עוד »
אוק 22, 2015
דילים לפריז שכדאי להכיר
פריז היא עיר שאליה מגיעים בכל שנה מיליוני מבקרים. גם ישראלים מאוד אוהבים להגיע אל העיר שבה יש הרבה מה...
קרא עוד »
יול 03, 2019
קביעת תור לראיון לויזה
לא מעט ישראלים חולמים, בשלב כזה או אחר בחייהם, להגיע יום אחד לארצות הברית. לא רק במטרה להתגורר במקום...
קרא עוד »
מאי 01, 2018