סקירת ענף התיירות בישראל

חופשה ספונטנית

 

ענף התיירות בישראל הוא ענף ענק הכולל בתוכו עשרות רבות של מקצועות, תחומי עיסוק ונישות של פעילות. ענף התיירות מבוסס כמובן על ענף הלינה הכולל מלונות באילת, מלונות בתל אביב ומלונות בכל עיר מרכזית אחרת ובכל אתר תיירות אטרקטיבי אחר בישראל.

ענף הלינה כולל גם אלפי צימרים הפזורים בכל רחבי הארץ, וכן בתי אירוח, הוסטלים, אכסניות וכדומה. ענף הלינה מעסיק עשרות עד מאות אלפי אנשים העוסקים במגוון רחב של מקצועות ותחומי עניין. סביב ענף הלינה מועסקים עוד אלפי אנשים במערכות התומכות כמו ספקי שירות, ספקי חומרי גלם, אנשי ראיית חשבון והנהלת חשבונות, אנשי משפט, אנשי שיווק ומכירות וכדומה. פרט לענף הלינה ישנם עוד ענפים רבים הנכללים בענף התיירות כמו למשל כל הנושא של אטרקציות תיירותיות כמו ראפטינג, סנפלינג, מצנחי רחיפה, טיולי אופניים, פיינט בול, מסלולי טיולים, סיורים מאורגנים, החלקה על הקרח, מסעדות, בתי קפה וברים באזורי תיירות וכדומה. כל אלה הם שחקנים קטנים יותר בענף התיירות, וגם הם מעסיקים עשרות אלפי עובדים ברחבי הארץ כולה.

כל המידע על ענף התיירות, באינטרנט

בסך הכל, אפשר להבין די בקלות שענף התיירות הוא ענף ענק הנוגע באנשים רבים החיים בישראל, בין בצורה ישירה ובין בצורה עקיפה. אם אתם מעוניינים במידע יותר מפורט ומדוייק על ענף התיירות, תוכלו למצוא סקירה של הענף בחיפוש פשוט באינטרנט. תוכלו לקבל מידע תאורטי על מבנה הענף, השחקנים המרכזיים והכוחות הפועלים בו במסגרת מאמרים מקצועיים ומאמרים אקדמיים. תוכלו להוציא נתונים מספריים אודות בתי המלון כמו מלונות באילת או מלונות בתל אביב, ואודות הענף כולו מכתבות עיתונאיות. הנתונים יסופקו לכם בחלקים, וסביב נושאים שונים, ואתם תצטרכו לבצע את האינטגרציה בעצמכם, אבל זה עדיין בחינם. אם אתם גם מוכנים לשלם תמורת המידע, תוכלו לרכוש סקירות מקצועיות של ענף התיירות בישראל. סקירות אלה מבוצעות על ידי חברות מחקר ייעודיות ומבוססות על מגוון רחב של מקורות מידע אמין ומהימן. הסקירות תספקנה לכם את כל המידע הנדרש גם לגבי השוק, היקפו, קצב צמיחתו השנתית ועוד מגוון רחב של פרטים ונתונים.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה כדאי לטייל באיטליה
  איטליה זוהי מדינה שרבים חולמים עליה. פארקים קסומים, חופים נרחבים, היסטוריה רומית ואוכל מיוחד...
קרא עוד »
דצמ 17, 2017
פיצוי עבור טיסה שהתעכבה
ישנם לא מעט אנשים שלא מודעים לכך בכלל, אך במקרים רבים כאשר הטיסה שלהם מתעכבת, הם זכאים לפיצוי כספי....
קרא עוד »
ינו 02, 2017
5 המסעדות המומלצות לכל המשפחה באילת
  כאשר אתם נמצאים במהלך חופשה עם הילדים, תהליך בחירת המסעדה הנכונה והמתאימה לא תמיד קל במיוחד,...
קרא עוד »
מרץ 06, 2017