ניו יורק שתרצו להכיר

ביטוח Passport Card

עיר ללא הפסקה

ניו יורק מסמלת יותר מכל את ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. זוהי עיר בה אפשר למצוא הכל, גם את הדברים ההזויים ביותר. ניו יורק מכילה מהגרים מכל רחבי העולם, הומה, תוססת ומלאה אנשים לאורך כל שעות היממה- עיר בלי הפסקה במלוא מובן המילה.

מעבר לכך יש בניו יורק שדרות מלאות בחנויות, פארקים ענקיים, כיכרות הומות מלאות שלטים זוהרים ושפע עצום של מסעדות, בתי קפה, ומקומות בילוי מכל הסוגים האפשריים. מקומות בהם נולדה תרבות של ג'אז, הצגות ברודווי ועוד. בעיני רבים בעולם ניו יורק היא מרכז הסחר העולמי, עורק פיננסי מרכזי .

המטיילים בניו יורק יגלו עיר של גורדי שחקים, מרכזי קניות בהם ניתן לטייל ימים שלמים, מוזיאונים מהגדולים בעולם, אטרקציות ועוד רשימה ארוכה של אתרי תיירות עליהם תמצאו מידע במדריך ניו יורק. בין המקומות שחובה על כל תייר לבקר נמנה סנטרל פארק, פסל החירות, מרכז הסחר החדש ואזור חיי הלילה של ברודווי

סנטראל פארק:

הסנטראל פארק הוא הריאה הירוקה הגדולה ביותר בניו יורק. זהו פארק המתפרש על פני שטח עצום במרכז האי מנהטן. ברחבי הפארק תוכלו למצוא הכל מהכל: מדשאות ענק, שבילי הליכה המהווים מקום ספורט חביב על התושבים, אזורים מיוערים, שבילי אופניים וגם מבנים ייחודיים כמו מזרקת אליס בארץ הפלאות, אגמים לשוט בהן בסירות או דווקא להשיט סירות בשלט רחוק. במיוחד באביב ובקיץ נערכים בפארק גם מופעים רבים ובכל רגע צצה בו הפתעה אחרת.

פסל החירות:

פסל החירות הוא אחד מסמליה המובהקים של ניו יורק, סמל לחופש ולחירות אותם חיפשו תושביה הראשונים של ארצות הברית. הפסל הניצב על הליברטי איילנד מושך אליו המוני אנשים מדי יום. גובהו של הפסל מן הקרקע אל קצה הלפיד הוא 93 מ' ואם תרצו להגיע עד קצה הכתר תטפסו בדרך 354 מדרגות! פסל החירות עוצב בדמותה של אישה והוא ניתן לארצות הברית במתנה מצרפת ב- 1886. זהו אחד האתרים המבוקשים והמתוירים ביותר ברחבי העיר.

מרכז הסחר החדש בניו יורק:

מרכז הסחר החדש בניו יורק הוא מגדל מרשים וגבוה המגיע ל- 541 מ'! מרכז הסחר העולמי נבנה במקום בו עמדו חזקים ואיתנים מגדלי התאומים עד האסון שמוטט אותם לחלוטין. במגדל של מרכז הסחר 102 קומות. העליה אל הקומה ה- 102 נעשית במעלית מיוחדת אשר במשך 47 שניות הטיפוס אל הקומה האחרונה מציגה את התפתחות קו הרקיע של ניו יורק עד למצבו היום. בקומה האחרונה תצפית מרהיבה על העיר.

ברודווי:

ברודווי הוא קבוצת התיאטראות הנוצצת והיוקרתית ביותר בניו יורק. כל מחזות הזמר המפורסמים, ההצגות המוכרות והססגוניות- את כולם ניתן לרואת בברודווי. בברודווי ישנן הצגות רבות המועלות בערב אך יש גם הצגות לכל המשפחה שמועלות במשך היום בשעות הצהריים. גם אם אינכם חובבי תיאטרון מובהקים, הצגה בברודווי היא חוויה עשירה במוזיקה, צבעים, תלבושות מקסימות ואווירה של תרבות והנאה ביחד.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שגרת החיים ואיך להתמודד איתה
כאשר אנחנו צעירים בגיל אנו רוצים לעשות הכול בכדי להיות מבוגרים וכך לחיות בעולם שלהם ולא להיות תלויים...
קרא עוד »
מאי 27, 2019
שייט והפלגה רומנטית ברגע האחרון – למצוא את הדיל הכי טוב
כל אחד אשר מחליט ברגע האחרון כי הוא מעוניין בנופש מסוג הפלגה רומנטית, בוודאי ישמח לשמוע כי ניתן למצוא...
קרא עוד »
יונ 23, 2013
צימרים למשפחות
חופשה משפחתית היא דבר מרגש ומיוחד שכל המשפחה מחכה לה בכיליון עיניים. אפשרויות החופשה הן רבות, אך אם...
קרא עוד »
אוק 26, 2020