שייט והפלגה רומנטית ברגע האחרון – למצוא את הדיל הכי טוב

כל אחד אשר מחליט ברגע האחרון כי הוא מעוניין בנופש מסוג הפלגה רומנטית, בוודאי ישמח לשמוע כי ניתן למצוא דילים אטרקטיביים מאוד גם בקרבת תאריך היציאה של ההפלגה. מאמר זה יעזור לכל צרכן אשר מעוניין לצאת אל שייט רומנטי למצוא בצורה חכמה את סוג ההפלגה המתאימה לו.

 

כלל ראשון – קביעת תקציב!

הסכום אותו מייעדים להזמנה של הפלגה רומנטית הוא זה שיכתיב מהי סוג ההפלגה אליה הלקוח יצא. אם מדובר על תקציב נמוך, קרוב לוודאי שחדרי סטנדרט, הפלגה של מספר ימים, יעדים הקרובים לישראל וחודש שאינו נכלל בין חודשי התיירות הלוהטים (כמו למשל אפריל, מאי) הם אלו אשר יתאימו ללקוח. אם מדובר על תקציב גבוה יותר התנאים ישתנו וניתן יהיה לבחור בעדים מרוחקים יותר, חדרים מפוארים יותר וכו'. בנוסף, החלטה ברורה לגבי סכום הכסף העומד בפני הלקוח יאפשר לו לבחון מהם הדילים האטרקטיביים ביותר של הפלגות נופש ליעד הרצוי וכן להיעזר בנציגי הסוכנות לאיתור מהיר של הפלגות המתאימות לאותו תקציב.

 

כלל שני – בחירות בטוחות

הדבר השני אשר חשוב לקחת בחשבון הוא בדיקה וביצוע בחירות חכמות לגבי הדברים הבאים:

  • החברה – חשוב מאוד לוודא כי בוחרים הפלגות מחברה בעלת מוניטין. כאן חשוב לוודא כי מדובר על חברה חוקית ולוודא כמה זמן היא פועלת בשוק הנופשים, אילו סוגי הפלגות היא מציעה, האם האוניות אותן היא מציעה נחשבות אוניות אקסקלוסיביות מבחינת רמת היוקרה שלהן. בנוסף, יש לוודא כי מדובר על חברת נופש אשר מציעה מגוון הפלגות ליעדים שונים בעולם ולקהלי יעד שונים, כמו למשל קהל יעד של זוגות אשר מעוניינים לחוות שייט רומנטי או משפחות המעוניינות להראות גם לילדים את העולם.
  • כמות ימים –  יש לקחת בחשבון כי ישנן הפלגות המסתכמות בשלושה ארבעה ימים ואילו אחרות יכולות להימשך חודש ויותר. כאן חשוב להגיע להחלטה באשר למספר הימים המינימאלי מול מספר הימים המקסימאלי של ההפלגה בה מעוניינים. בהתאם לכמות הימים יש להגיע למסקנה מהו היעד האידיאלי, דהיינו, מהי המדינה או האיים אותם מעוניין לבקר והאם כמות זו של ימים אכן תספיק על מנת לחוות את אותם מקומות.
  • יעד – בחירת יעד צריכה להיעשות בהתאם לכמות הימים של הנופש. אם מדובר על מספר ימים של הפלגה רומנטית לרגל ירח דבש, הפלגה למדינות אירופה בהחלט תסב לזוג את ההנאה בה הם מעוניינים. אם מדובר על הפלגה לתקופה ארוכה יותר, ניתן לחשוב על יעדים רחוקים יותר.
  • תאריך – יש לקחת בחשבון כי התאריך הוא אחד מהפקטורים המרכזיים בקביעת המחיר של הפלגה. בנוסף, יש מדינות רבות אליהן יוצאים רק בחודשי הקיץ וכן בחודשי האביב וזאת משום שאף רב חובל ואף חברה אינה מעוניינת להפוך את הפלגה אשר אמורה להיות מהנה להפלגה מסוכנת משום ים סוער. לכן, ההמלצה היא לקחת בחשבון כי חודשי הקיץ הם האטרקטיביים ביותר להפלגות ולבקש חופשה מהעבודה בהתאם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חולמים על חופשה בגליל המערבי?
בשנים האחרונות, ישראלים רבים מחפשים מקום לחופשה אשר יהיה מדהים, נוח, זול, קרוב למרכז, ויחד עם זאת ייתן...
קרא עוד »
יונ 15, 2016
המדריך השלם לבחירת כפפות סקי לטיול הבא שלכם
מתכוננים לחופשת סקי? סקי הוא ספורט הנעשה באקלים קר במיוחד בטמפרטורות בסביבות ה-0 מעלות, לכן רצוי וחשוב...
קרא עוד »
נוב 15, 2017
4 טיפים להזמנת חבילת חופשת גלישת גלים מדהימה
חופשה שבמרכזה גלישת גלים זו הנאה שיכולה להיות בלתי רגילה. בכדי שאתם תוכלו ליהנות על הצד הטוב ביותר...
קרא עוד »
יונ 11, 2017