פראג שתרצו להכיר

עיר שחלמתי לטייל בה

פראג היא אחת הערים הרומנטיות ומלאות היופי באירופה. זוהי עיר מיוחדת בה עתיק משתלב עם חדש, עיר שנהר חוצה אותה ומהגשרים מעל המים נשקפת העיר כולה, ארמונות ומבנים עתיקים, פארקים, שפע של מסעדות, בתי קפה, מועדונים ומקומות בילוי מיוחדים וכמובן שווקים.

פראג היא יעד מעודף בקרב ישראלים. פראג מציעה שפע של אתרי תיירות ואטרקציות המתאימות לטיולים רומנטיים, טיול בקבוצה וכן טיול עם ילדים. את כל המידע על מה שיש לפראג להציע תוכלו למצוא במדריך המקיף לעיר פראג. במאמר הבא אספנו מספר אתרים שלא כדאי לפספס ושביקור בעיר פראג אינו שלם בלעדיהם.

גשר קארל:

גשר קארל הוא גשר יפהפה ומרכזי בפראג. הוא מחבר בין העיר העתיקה ובין רובע לסר שבצידו השני של נהר הוולטובה. לאורך הגשר, משני צידיו, ניתן לראות פסלי 30 קדושים נוצרים הבנויים בסגנון בארוקי ייחודי. הגשר הוא ארוך ורחב והנוף הנשקף ממנו הוא מרהיב: גגות העיר, צריחי הכנסיות המחודדים, מצודת פראג- כל אלה נשקפים מן הגשר. בנוסף זהו גשר הומה תמיד שלאורכו ובכניסה אליו משתי גדות הנהר ישנם דוכני מזכרות ויצירות אמנות ומופעי רחוב שיוצרים במקום אווירה כיפית.

השעון האסטרונומי:

השעון האסטרונומי הוא אחד המונומנטים המופלאים של פראג. השעון ממוקם בכיכר העיר העתיקה של פראג בה נמצא גם בית העיריה הישן. בכל שעה עגולה תמצאו אנשים רבים הנאספים סביב השעון ומחכים להצגה: מדלת עץ קטנה יוצאים בזה אחר זה 12 השליחים של ישו- מראה מקסים שכדאי לראות. בחזית השעון מופיע לוח שנה מצוייר ולידו התאריך השעה המוצגים בצורות שונות. השעון האסטרונומי שנבנה במאה ה- 15 נחשב באותה תקופה לפלא אמיתי אך גם היום הוא מרשים לא פחות

מצודת פראג:

רובע המצודה בו נמצאת אחת המצודות העתיקות בעולם ואחת הגדולות שבהן הוא אתר מדהים שלא כדאי לפספס. ניתן לראות את המצודה מכל חלקי העיר וצריחיה בולטים בקו הרקיע של פראג. המצודה המקורית היא עתיקה מאוד ונבנתה במאה ה- 9. ברובע המצודה נמצאים מספר ארמונות כמו ארמון הקיץ, ארמון המלוכה ועוד. סמטת האלכימאים המפורסמת נמצאת בו. גם כנסיות וקתדרלות מרשימות כמו קתדרלת סנט ויטוס מעטרות את רובע המצודה.

התיאטרון השחור:

התיאטרון השחור מציע את אחד ממופעי התרבות היפים ביותר בפראג. היום ישנם תיאטראות דומים במקומות שונים בעולם אך המקור הוא התיאטרון השחור של פראג. המופע המרהיב הוא מופע של מחול מודרני ופנטומימה נעשה בחשיכה מוחלטת עם שילוב אור אולטרה סגול ואפקטים נוספים. התיאטרון ידוע בפופולאריות שלו וביופי המופעים שלו.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האתר שיעזור לכם למצוא מלון כשר בחו"ל
אתם מעוניינים לנסוע לחופשה מפנקת בחו"ל אבל חוששים מכל ההתעסקות עם האוכל? אתם לא לבד! רוב הציבור...
קרא עוד »
אוק 30, 2019
4 דברים מעניינים לעשות בזנזיבר
עד לא מזמן זנזיבר הייתה מילה שנשמעת כמו יעד מסתורי ורחוק שרבים לא הכירו אותו. בשנים האחרונות האי...
קרא עוד »
ינו 01, 2019
חופשה בניו יורק ברגע האחרון
החלטת לצאת לחופשה בניו יורק סיטי העיר הגדולה..? מה דעתך על חופשה באזור אבל לרכוש אותה ברגע האחרון..?...
קרא עוד »
אוג 13, 2012