המדריך השלם לבחירת כפפות סקי לטיול הבא שלכם

בחירת כפפות סקי

מתכוננים לחופשת סקי? סקי הוא ספורט הנעשה באקלים קר במיוחד בטמפרטורות בסביבות ה-0 מעלות, לכן רצוי וחשוב להשקיע בציוד שמצד אחד יפטר מעודפי החום והזיעה שהגוף מייצר בפעילות, ומצד שני יגן על הגוף בטפמרטורות הנמוכות, בעיקר בזמן קטעי המנוחה בין הפעילויות. בנוסף, חשוב שהציוד יהיה נוח ויאפשר תזוזה וחופש תנועה. חשוב לא לוותר על ציוד טוב שיכול לעשות את ההבדל בין גלישה מהנה וסיוט.

בחירת כפפות סקי מספר כללים

בחירת כפפות סקי היא חלק חשוב מהעניין. להרבה גולשים יש נטייה להימנע מהשקעה בכפפות איכותיות וכתוצאה מכך, לסבול מקור וכוויות קור בידיים. כפות הידיים יכולות להוות נקודת תורפה לגולשי הסקי בעיקר במזג אוויר קר במיוחד או בזמן סופה, מכיוון שהן מתקררות ראשונות ומתחממות אחרונות.

כפפות סקי חייבות להיות אטומות למים. במידה ותיפול, וזה אכן יקרה גם אם אתה מקצועי ומנוסה, אינך רוצה שידייך ירטבו. כפפות גורטקס, אטימות ונושמות,   אינן יקרות כל כך, לכן, רצוי לבחור בהן.  על הכפפות להיות אטומות לכניסת מים ומבודדות קור, ממש כמו מעיל הסקי או חלפית הסקי שלכם. אל תשכחו שגם הידיים מזיעות, לכן כשאתם בוחרים כפפות סקי עליהם להיות גם בעלות יכולת נידוף זיעה.

רצוי לבחור כפפות שהשכבה החיצונית בהן אטומה ומנדפת וגם עמידה בפני שחיקה  או קריעה. כדאי לוודא שהשכבה הפנימית בכפפות תהיה עשויה בד תרמי או פליס.  ישנן כפפות בהן ניתן להוציא את החלק המחצמם הפנימי, כך שבימים חמים יותר יהיה לכם יותר נעים בלעדיהם.

להגנה מירבית מהקור, ווידוא שלא יהיה אפילו חלק קטן חשוף, על הכפפות להיות בעלות תוספת המכסה גם חלק קטן מהזרוע. עדיף עם רצועת הידוק על פרק כף היד לאיטם מירבי ולמניעת כניסת שלג.  ישנן כפפות בהן אין הפרדה בין האצבעות, הן יותר מחממות אבל פחות נוחות ולכן עדיף לותר על כאלה.

אם אתם מאלה הסובלים מקור, מומלץ להצטייד בכפפות הנקראות ליינרס, כפפות אלה דקות, עשויות בד גמיש וצמודות, ולכן לא יורדות כאשר מורידים את כפפות הסקי הרגילות. הן מחממות ובנוסף, ישמרו על הידיים שלכם חמות כאשר תצטרכו להוריד את כפפות הסקי המגושמות לפעולות מסויימות. מחירם נע בין 100 ל-200 שקלים והן נחשבות תוספת מבורכת.

כאשר מתאימים ציוד סקי, רצוי להתאימו לרמת הגלישה שלכם. בכל הנוגע לבחירת כפפות סקי, עדיף ללכת על הטובות ביותר מכיוון שההבדל במחירים אינו משמעותי במיוחד.

מחיר זוג כפפות איכותי נע בסביבות 200 ל500 שקלים.

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פריז שתרצו להכיר
עיר האורות של אירופה אין שילוב מדהים יותר של ארכיטקטורה, אמנות, תרבות וקולינריה כמו פריז. פריז היא...
קרא עוד »
מאי 16, 2016
אטרקציות בצפון – מוסיפות לכם המון
אטרקציות מגוונות בצפון הפסטורלי הירוק מחליטים על נופש בצפון? כדאי שתתכננו היטב את הלו"ז כי הוא הולך...
קרא עוד »
ינו 21, 2020
מוניות לנתב"ג
אתם מתכננים חופשה עם המשפחה, או אפילו נסיעה עסקית, ויש לכם כל-כך הרבה דאגות ועניינים לטפל בהם ובזמן...
קרא עוד »
יול 15, 2018