איך נוסעים לחו"ל ולא משלמים הון עתק על הטלפון הנייד? 

יצא לכם לנסוע לא פעם לחו"ל וכשחזרתם קיבלתם חשבון גדול מאוד על השימוש בטלפון הנייד? אם כך, ברור מדוע אתם לא מוכנים שזה יקרה לכם שוב. אין שום סיבה שבעולם אשר בגללה עליכם להמשיך ולשלם סכומי עתק על הטלפון הנייד כשאתם נוסעים למדינה אחרת. למעשה, זה לא משנה אם אתם נוסעים לעבודה או לטיול. מה שבטוח זה שאם תוכלו לרכוש סים לארה"ב, או למדינות אחרות, שווה לקחת בחשבון את האפשרות הזאת. במקרה של סים לארה"ב אתם לא תאמינו עד כמה ההבדל יכול להיות משמעותי בעלויות הסופיות. לכן כדאי שתדעו שהאפשרות הזאת קיימת ובהחלט רצוי שתבדקו לעומק במה דברים אמורים. 

שימו לב מה כוללת חבילת הגלישה שלכם

בין אם אתם נוסעים לשבוע ובין אם אתם נוסעים לתקופה ארוכה יותר, כדאי שתבדקו באיזה סים אתם בוחרים. למשל, האם ידעתם שקיימת האפשרות של רכישת סים לארה"ב ללא הגבלה? אופציה כזאת יכולה לשמש אתכם בכל רגע נתון ובכל מקום בארצות הברית שאליו תיסעו. מה שכן, חשוב מאוד לבדוק מה אתם צריכים ואיזה שימוש אתם מתכוונים לעשות בטלפון הנייד. למשל, האם מעניינת אתכם האופציה של סים לארה"ב ללא הגבלה כי אתם מתכוונים לגלוש ולראות כך גם סרטים וסדרות? או שאתם רוצים בסך הכול שיהיה לכם חיבור מינימלי לאינטרנט? האם המטרה היא להוציא שיחות יומיות מהטלפון הנייד? או שאתם מתכוונים לעשות בטלפון שלכם כל שימוש אחר? ככל שיהיה לכם יותר ברור מדוע מה אתם רוצים לעשות עם הטלפון הנייד, כך יהיה לכם יותר קל לבחור את מה שמתאים לכם. האפשרות של סים ללא הגבלה מתאים להרבה מאוד אנשים שנוסעים לחו"ל, בין היתר, כי כך לא צריך להיות עם היד על הדופק. אתם לא צריכים לחשוש שתעשו שימוש מוגזם בנייד ואז תשלמו עליו יותר מידי. 

האם הסים מתאים לנייד שלכם?

לבסוף, כמובן שלפני שאתם קונים את הסים המיוחד לנסיעה, כדאי יהיה לבדוק שהוא באמת יתאים לכם. לכל אחד מאיתנו יש מכשיר סלולר אחר, ולא כל המכשירים תומכים בכל סוגי הסימים. לכן חשוב מאוד לבדוק את הנקודה הזאת מראש. הדבר האחרון שתרצו זה לקבל את הסים ואז לראות שהוא לא לגמרי מתאים לכם. יחד עם זאת, היום עוד ועוד מכשירים מתקדמים תומכים בסים כזה ולכן סביר מאוד להניח שגם במקרה שלכם תוכלו לבחור כל סים שתרצו לכל נסיעה שאליה אתם יוצאים. 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל רילוקיישן מתחיל בבחירת מזוודות
מדי שנה ישראלים רבים מקבלים החלטה לעזוב את הארץ לתקופה מוגדרת או בלתי מוגבלת בשל מגוון שיקולים. ובכן,...
קרא עוד »
מרץ 07, 2016
שייט והפלגה רומנטית ברגע האחרון – למצוא את הדיל הכי טוב
כל אחד אשר מחליט ברגע האחרון כי הוא מעוניין בנופש מסוג הפלגה רומנטית, בוודאי ישמח לשמוע כי ניתן למצוא...
קרא עוד »
יונ 23, 2013
איך לשמור על שטיחים לחדרי ילדים לאורך זמן?
שטיחים לחדרי ילדים מאופיינים ברכות שלהם, בצבעים השמחים שלהם, בהתאמתם לחדרי ילדים סטנדרטיים וביכולת...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021