summer school לילדים ברגע האחרון

סאמר סקול

רבים בוחרים לסגור חופשות ודילים ברגע האחרון, ואם גם אתם כאלה, וודאי תשמחו לדעת שההרשמה למחנה הקיץ הקרוב עומדת להיסגר, מה שאומר, שעכשיו זה הזמן הנכון ביותר להירשם!


מהו מחנה קיץ לילדים?

מחנה הקיץ לילדים, מתקיים בחודשי הקיץ כשהילדים יוצאים לחופשה מרוכזת. בדרך כלל המחנות הללו מתקיימים בארצות הברית, והם כוללים לא מעט פעילויות שונות, החל משיעורי אנגלית ממוקדים ועד לטיולים וחוגים. summer school הוא לא רק מחנה לתקופת הקיץ, אלא שהוא מעניק לחניכים הרבה מעבר – הוא מאפשר להם לחוות מגוון רחב של חוויות, להשתתף בפעילויות ייחודיות וכמובן, גם ללמוד אנגלית.


מה עושים במהלך השהות במחנה?

לחניכים בסאמר סקול יש לוח זמנים עשיר בחוויות ופעילויות, כשהילדים יכולים לבחור את תחומי ההתמחות שלהם בעצמם: החל מתחומי הספורט והכושר, דרך המדעים ועד לעולם האמנות והיצירה. למעשה, החניכים זוכים ליהנות ממגוון רחב של פעילויות מעשירות, כשכל מה שהם צריכים לעשות זה לבחור את הפעילות האידיאלית ביותר בעבורם.

מלבד החוגים הייחודיים, החניכים יוצאים לטיולים ברחבי ארצות הברית, כשחלק מהטיולים הללו כוללים לינת שטח, מה משעצים את החוויה ומאפשר לילדים לחוות פן נוסף מז'אנר הטיולים. גם מי שאינו חובב טיולי טבע, ימצא את עצמו נהנה למראה מפלי הניאגרה המרהיבים או במהלך טיול עירוני בעיר ניו יורק. כך או כך, הילדים זוכים ליהנות מסיורים ביעדים אטרקטיביים בארה"ב.


summer school כמקום חינוכי

לא רק חוויות וטיולים מאפיינים את מחנה הקיץ, אלא ישנם אספקטים חינוכיים. כאמור, במהלך המחנה הילדים לומדים לשוחח באנגלית, משפרים את אוצר המילים שלהם, לומדים את כללי התחביר ורוכשים מיומנויות שיחה ברמה גבוהה. מלבד זאת יש לציין שכל הפעילויות במחנה, לרבות התקשורת בין החניכים, נעשות בשפה האנגלית, מה שמעצים את הערך החינוכי. נוסף לכך, הילדים לומדים עצמאות מהי, זאת בשל העובדה שהם מרוחקים מהוריהם ונאלצים להתמודד בעצמם עם החיים במחנה. כדאי לציין שדבר זה מאפשר לילדים לצבור ביטחון עצמי, ללמוד להתמודד עם אתגרים בכוחות עצמם וליהנות מעצמאותם.


הפן החברתי

ילדים הם יצורים חברתיים, אבל יחד עם זה, לא תמיד הם מצליחים להתחבר עם ילדים חדשים ולהרחיב את מעגל החברים שלהם. במחנה הקיץ הדבר אינו כך, משום שהילדים מתחברים אחד לשני במהירות, מתאחדים לקבוצות ורוכשים מיומנויות חברתיות באופן ניכר. זה בהחלט תורם להעלאת הביטחון העצמי ולהקניית סביבה חברתית עשירה.

לסיכום, ניתן לראות שמחנה הקיץ, מעבר לכך שהוא מהווה תעסוקה נהדרת לילדים בחופש הגדול, הוא גם מקום חינוכי, שתורם לא מעט לחניכיו. טיולים ברחבי ארצות הברית, רכישת חברים חדשים, לימודי אנגלית ממוקדים ותחומי התמחות ייחודיים – כל אלה מאפשרים לחניכים ליהנות משהותם במחנה הקיץ על הצד הטוב ביותר. חיכיתם לרגע האחרון? זה עכשיו! רשמו את הילדים לסאמר סקול, והעניקו להם חוויה עוצמתית ובלתי נשכחת.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות לטוס לברצלונה
כל משפחה זקוקה מידי פעם לזמן איכות ביחד כי הרבה פעמים בחיי היום יום לא יוצא לנו בכלל לראות אחד את השני....
קרא עוד »
אוק 18, 2016
חופשה ברגע האחרון
זהו ,החלטתם שגם לכם מגיע חופשה. אולי קיבלתם כמה ימי חופש מהעבודה, או שאתם רוצים להצטרף לחברים בחופשה...
קרא עוד »
אוג 08, 2017
עגילים לנשים – 4 סוגים ל-4 מקרים
עגילים הם האביזר המושלם עבור כל אישה. הם יכולים לשפר את המראה שלך ולגרום לך להרגיש בטוח יותר. יש סוג של...
קרא עוד »
יונ 18, 2022