חופשה ברגע האחרון

זהו ,החלטתם שגם לכם מגיע חופשה. אולי קיבלתם כמה ימי חופש מהעבודה, או שאתם רוצים להצטרף לחברים בחופשה מדהימה – מה שלא יהיה, הזמנת חופשה ברגע האחרון היא מצד אחר אתגר, ומצד שני יכולה לפתוח לכם דלת למבצעים וטיסות זולות במיוחד. אז כיצד יוצאים לחופשה ספונטנית. הכל בהמשך.

איתור היעד – כאשר אתם יוצאים לחופשה לא מתוכננת רצוי לבחור ביעדים שאינם דורשים הכנה ותכנון רב. לדוגמא: יעדים כמו הודו, נפאל, ארצות הבית ועוד, הם כאלה שצריך להוציא עבורם ויזה, וחשוב לתכנן את מסלול הטיול, בעוד שישנם יעדים, בעיקר של מדינות עולם שלישי שחשוב להתחסן לפני שנכנסים אליהם. לכן בבחירת יעד לחופשה שאתם מאגרנים בספונטניות מומלץ לבחור ביעדים שפשוט יותר לארגן אליהם טיול, קל להיכנס אליהם עם ויזת תייר רגילה, והכל נמצא בהישג יד.

מבצעים – טיסה או טיול של הרגע האחרון פותחים בפניכם אופציות של מבצעים והנחות. כיום ישנם אתרים שבהם ניתן למצוא טיסות מוזלות של אנשים שטיסתם בוטלה, דילים בדקה ה 90, ושאר מבצעים שמתאימים למי שרוצה לנסוע לטיסה תוך כמה ימים. דילים של הרגע האחרון הינם יתרון נפלא למתכנים חופשה ספונטנית. חפשו דילים או טיסות מסוג זה ותוכלו לחסוך משמעותית.

השכרת רכב – ישנן מדינות שבהם מומלץ לשכור רכב, בעיקר אתם בחרתם להתאכסן במלון מעט מרוחק או שאתם רוצים לחוות את המדינה על כל גווניה ולטייל בה. רכב חשוב לשכור מיד עם הזמנת הטיסה או הדיל לחו"ל, וניתן ליהנות ממבצעים בהשכרת רכב בעיקר בעונת הקיץ. נסו להשוות מחירים ולשכור את הרכב כבר שאתם בארץ. אם לא תצליחו לשכור רכב בארץ, תוכלו דרך המלון שבו אתם מתאכסנים בו לשכור רכב באופן מיידי או לקבל המלצות על חברות להשכרת רכב שנמצאות באזור. מומלץ להזמין רכב כבר בישראל לפני הטיסה עם חברה להשכרה שיש לה סניף  במדינת היעד.buffer-1143485_1920

תכנון הטיול – אם לא הספקתם לתכנן את הטיול מראש, תוכלו כבר בהגעה לשדה התעופה לקבל מפות והסברים על המקום בו אתם נמצאים, עוד תוכלו בזמן המתנה לטיסה ליעד להתחיל לתכנן ולחקור את היעד שלכם. אנו בטוחים שבכל יעד אטרקטיבי שאליו תגיעו, תוכלו לטייל ולהגיע לכל המקומות המעניינים וזאת הודות להכוונה, מפות, מדריכים, ואטרקציות שנמצאות בכל יעד ממש מתחת לאף.

ביטוח נסיעות – בדקו אם הדיל או הטיסה שאתם מזמינים כוללים ביטוח. חשוב לא לטוס ללא ביטוח נסיעות , כאשר ישנם ביטוחים שניתן להפעיל באופן מיידי באתר האינטרנט של חברת הביטוח.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות לטוס לברצלונה
כל משפחה זקוקה מידי פעם לזמן איכות ביחד כי הרבה פעמים בחיי היום יום לא יוצא לנו בכלל לראות אחד את השני....
קרא עוד »
אוק 18, 2016
5 המסעדות המומלצות לכל המשפחה באילת
  כאשר אתם נמצאים במהלך חופשה עם הילדים, תהליך בחירת המסעדה הנכונה והמתאימה לא תמיד קל במיוחד,...
קרא עוד »
מרץ 06, 2017
משמורת משותפת ומזונות – לא תמיד מומלץ
בעניין גידול הילד המשותף יש דיונים רבים. לא פשוט להגיע להבנה ולהכרעה בעניין. וזאת מהסיבה הפשוטה שיש...
קרא עוד »
ספט 08, 2020