מסלולי טיול לטרקטורונים בארץ

מחפשים מסלול טיול לטרקטורון או ריינג'רים? מעולה! בישראל יש מגוון מסלולים לרכבי שטח. אבל כשאתם יוצאים לרכב – הזהרו מנסיעה על הכביש  והמנעו מאזורים בהם נמצאים הולכי רגל ובעלי חיים. אבל איזה אזורים כן מתאימים לטרקטורונים? הנה הרשימה: 

אזור הצפון –  בצפון ישראל תמצאו מסלולי טיול מהממים ומותאמים לטרקטורונים. מסלולי טיול לטרקטורונים בארץ כמו עמק הירדן, חופי הכנרת נהר הירדן וערוצי הנחלים והגליל העליון והתחתון יהיו מסלולי טיול נהדרים כמעט בכל חודשי השנה.  גם טיול באזור הגליל והעמקים, ובנחל ציפורי יהיה אטרקטיבי ורוב המסלולים הם של שעתיים בדרגת קושי קלה או בינונית. 

אזור המדבר – מצפה רמון, מדבר יהודה, מדברים בנגב, כולם יכולים להתאים לנסיעה. בדקו איפה מותר לכם לנסוע ואיפה לא. באזור הדרום תוכלו למצוא מסלול בהר הנגב שאורכו כמעט 70 קילומטרים! כך אפשר להנות מרכיבת שטח מהנה.

אזור המרכז – בהרי ירושלים ישנם כמה מסלולים שחייבים להיות מותאמים לרכיבה שכן באזור יש המון מטיילים ובעלי חיים לכן יש להיזהר ולא להכנס לשטח מיוער אלא רק למסלולים. גם יער מודיעין יהיה אטרקטיבי ואזור בן שמן שם ישנם שטחים פתוחים ומישוריים. 

אזור מישור החוף – מישור החוץ יכול להתאים לנהיגת שטח אבל חשוב לדעת איפה. לאורך החופים של הים התיכון, יתכן ותמצאו מסלול לטרקטורונים. בדקו אזורי רכיבה בפרדס חנה כרכור ובין פרדסים שיכולים להוות עד אטרקטיבי לרוכבים ברכבי שטח. 

בכול מקרה ולא משנה באיזה מסלול שבחרתם – יש תמיד לנהוג בזהירות ועדיף לצאת לטיולים רק עם חברה לטיולי טרקטורונים. או עם רוכבים מנוסים שיודעים איפה לרכוב וכיצד לעשות זאת בצורה בטוחה. 

עוד הצעות מחכים לכם באתר של זום טרקטרונים >>>

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות לטוס לברצלונה
כל משפחה זקוקה מידי פעם לזמן איכות ביחד כי הרבה פעמים בחיי היום יום לא יוצא לנו בכלל לראות אחד את השני....
קרא עוד »
אוק 18, 2016
יעדים נבחרים לטיסות פרטיות
התחלתם לחשוב על החופשה הקרובה שלכם, אך עדיין לא קיבלתם החלטה לאיזה יעד להגיע ובאיזו דרך? ובכן, נתחיל...
קרא עוד »
מרץ 06, 2022
ביטוח רפואי בהודו
ביטוח רפואי בהודו מהו למעשה ביטוח רפואי? כאשר אנו נפצעים או נחלים בארץ, אנו פונים אל קופת החולים או...
קרא עוד »
ינו 27, 2016