סיורים בירושלים

חברות רבות מציעות סיורים בירושלים וחשוב מאוד לבדוק מהם המקומות בהם מסיירים בעיר, מיהם המדריכים, האם מדובר על מקומות קדושים ליהודים או לבני הדתות האחרות, האם המדריך מדבר בשפה זרה כלשהי והאם הסיורים מתאימים לכל המשפחה או רק לקהל יעד של אנשים בוגרים.

ירושלים- סיורים בעיר הבירה

ירושלים, עיר הבירה של מדינת ישראל מהווה את אחד המקומות הקדושים, ההיסטוריים, הקסומים והיפים ביותר בעולם. דבר זה מוביל לכך שמדי שנה מגיעים אלו המוני תיירים ממדינות שונות ברחבי העולם, בתי ספר רבים מארגנים טיולים לכותל וישראלים רבים מגיעים אל ירושלים על מנת לבקר באתרים רבים בה ולהניח פתק בכותל המערבי. משום שיש כל כך הרבה מקומות בהם חובה לבקר בירושלים, סיורים בירושלים מהווים את הפתרון האידיאלי לכל אדם שמעוניין לבקר במקומות המעניינים יותר בה.

 

סיורים בירושלים – חלקים שונים של ירושלים

ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בישראל ומתגוררים בה מעל לשמונה מאות אלף תושבים. ראש העיר שלה הוא ניר ברקת והיא ממוקמת כ- 630 מטרים מעל הים. רוב האוכלוסייה בה יהודית ולאחר מכן ערבית- מוסלמית. יש בה שכונות רבים והעיר נחלקת ליותר מעשרים אזורים שונים שבחלק מהם עוברים במסגרת סיורים בירושלים. חלק מאותם שכונות הן המושבה הגרמנית, מאה שערים, שכונות העיר העתיקה, קטמונים, עין כרם ועוד. כיוון שיש כל כך הרבה מה לראות בעיר ירושלים יש חברות שמציעות סיורים במתכונת קבועה ויש חברות שבנוסף מציעות סיור בירושלים בהתאמה אישית וזאת בהתאם לקהל היעד, כמות האנשים, הדת שלהם ופרמטרים חשובים נוספים. חלק מסיורי "החובה", כלומר הסיורים המומלצים לכל מי שמגיע לעיר זו הם סיור בכותל המערבי, סיור שכולל את הרובע היהודי, הנוצרי והמוסלמי. סיורים באתרים מעניינים, כמו למשל עיר דוד, כנסיית הקבר, מאה שערים, בשכונה הבוכרית ועוד.

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטוס פרטי להשכרה – תגיעו אל היעד בנוחות מרבית
לא מוכנים להגיע אל היעד הקרוב שלכם עם טיסה מסחרית? ובכן, במצב כזה אתם יכולים לבחור מטוס פרטי להשכרה...
קרא עוד »
פבר 21, 2021
ניו יורק שתרצו להכיר
עיר ללא הפסקה ניו יורק מסמלת יותר מכל את ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. זוהי עיר בה אפשר למצוא הכל, גם...
קרא עוד »
מאי 16, 2016
איך מתכננים חופשת קיץ בחו"ל?
חופשת הקיץ של הילדים מביאה איתה הרבה דילמות ואפשרויות מבחינת ההורים, כי מי לא היה רוצה ליהנות קצת עם...
קרא עוד »
יול 18, 2016