אטרקציות בגליל העליון – מה מומלץ לעשות?

אם אתם מתכננים יום כיף, פעילות גיבוש לעובדים או אפילו סופ״ש רומנטי עם בת הזוג, לא תתאכזבו מההחלטה שלכם לנפוש בגליל העליון. מזג האוויר הנפלא, הנופים המרהיבים, המסעדות המעולות ומגוון האטרקציות הופכים את האזור לבחירה יוצאת מן הכלל בעבור כל אחד שרוצה לשבור את השגרה ולקחת חלק ממגוון אטרקציות בגליל עליון.

אטרקציות בגליל העליון – חוויות מדהימות שאסור לפספס

  • טיול ג׳יפים – תוכלו לחוות את השטח באופן ישיר עם טיול ג׳יפים עוצמתי שבמהלכו תעברו בנחל הבניאס, מורדות הגולן, אצבע הגליל, נהדר הירדן ועוד מגוון מקומות. המסלול שבו תבקרו יכול להשתנות לפי מה שתבחרו מראש כמובן.
  • רפטינג נהר הירדן – בעבור אלו מכם שמחפשים חוויה קצת יותר אתגרית, רפטינג בנהר הירדן יוכל להתאים. מדובר בפעילות שמתאימה בצורה נפלאה בתור חווית גיבוש לעובדים, וזאת בשל שיתוף הפעולה שנדרש מצד המשתתפים.
  • חוות בת יער – בעמוקה תוכלו למצוא את חוות בת יער אשר מציעה מגוון רחב של פעילויות לילדים ולמשפחה, כמו למשל פינת יצירה, פיינטבול, באולינג, רכיבה, טיולי ג׳יפים וכמובן שגם יש סוס פוני בחווה.
  • טיולי סנפלינג – רוצים להעלות את רמת האדרנלין במהלך הטיול הקרוב שלכם בגליל העליון? תוכלו לקחת חלק בטיול סנפלינג שכולל לינת שטח, תצפיות וטיולים רגליים. 
  • מרכז קנדה – אם אתם רוצים לשבור קצת את השגרה, במטולה תוכלו למצוא את מרכז קנדה, בו יש משטח החלקה על הקרח, מטווח ירי, בריכה גדולה, טיפוס אתגרי, ג׳ימבורי לילדים ועוד מגוון פעילויות לכל המשפחה.

כל אחד יכול לתכנן את חופשתו במסגרת אירוח כפרי בצפון לפי ראות עיניו, וכפי שנוכחתם לדעת, יש מבחר גדול של אטרקציות בגליל העליון שיוכלו לשדרג את הנופש שלכם באזור ולהפוך אותו להרבה יותר מעניין.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מלון כשר ביוון – להנות מבלי לחשוש
אז החלטתם על יציאה עם המשפחה ליוון, אין יותר טוב מזה. גם קרוב לבית וגם תוכלו למצוא בה את החופשה שכל כך...
קרא עוד »
דצמ 17, 2019
מה מיוחד בחופשת סקי באנדורה
בדרום מערב אירופה נמצאת לה אנדורה, אשר מהווה יעד מדהים לחופשת סקי משפחתית שבה יכולים בני המשפחה...
קרא עוד »
נוב 28, 2021
אביזרי סקס שניתן לקחת איתך לכל מקום
לא בא לך לשים מזוודה שלך דילדואים? האם ידעת שיש לא מעט אביזרי סקס קומפקטיים שאפשר לקחת בתיק או...
קרא עוד »
מאי 11, 2022