קופונים לנופש בארץ – חיסכון של עשרות ואף מאות אחוזים

צימרים

אין זה סוד שהתיירות בישראל היא מאוד לא זולה. תיירים שמגיעים לישראל ממקומות שונים בעולם מתלוננים על מחירי בתי המלון, מסעדות, תחבורה ציבורית, ושירותי תיירות אחרים.

אנחנו בעצמנו יודעים את זה, הרי בכל פעם כשאנחנו מחליטים לנסוע לאילת או לטבריה, לקחת בית מלון או צימר, אנחנו יודעים שבמחיר שאנחנו משלמים יש לנו אפשרות לרכוש חבילת נופש לחו"ל. לכן חשוב להכיר את אתרי הקופונים לנופש בישראל.

הרעיון של קופונים לצימרים ונופש בארץ הם לא דבר חדש מי שמכיר את העולם הזה יודע שבעבר פורסמו קופונים למיניהם כולל לתיירות, בתקשורת המקומית. אך מאז עברו הרבה ממילים בנהר, וכיום בשביל ליהנות מקופונים לנופש בארץ כל מה שצריך זה להיעזר באינטרנט.

צימרים בארץ

מה זה קופונים לנופש

אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של קופונים לנופש, ואלה מתאימים לסוג הנופש, תקופה ומקום. לפני שנציג כאן מספר סוגים, נציין שיש כמה כללים שתקפים בדרך כלל לכל הקופונים (להוציא יוצאים מן הכלל)

  • הקופונים מוגדרים בזמן ולא ניתן לעשות בהם מתי שרוצים
  • לרוב הקופונים מוגבלים בכמות אנשים
  • חלק גדול מהמקומות מיידעים מראש שהקופון ניתן לשימוש רק במהלך השבוע ולא בסופי שבוע ובחגים
  • לכל קופון יש אותיות קטנות, רצוי לקרוא אותן.

הרעיון של קופונים לנופש הוא מאוד פשוט. במקום לשלם מחיר שלם על יחידת נופש, צימר או חדר במלון, משלמים מחיר מוזל על פי תנאי המקום. כמו שציינו זה יהיה בדרך כלל בתקופות זמן שונות ומוגבלות. רכישת הקופון מתירה אפשרות להשתמש בכל המתקנים שבמקום, ליהנות מארוחה (במידה ומוגשת ארוחה במקום), ועוד.

עבור בעלי צימרים או יחידות נופש הקופונים משתלמים מאוד מכמה היבטים. ראשית, בדרך כלל מדובר על קופונים שניתן לעשות בהם שימוש בעונות לא תיירותיות, באמצעות הקופון הם מצליחים למלא את המקום גם בעונות מתות. הרווח אומנם לא גדול אך עדיין קיים. שנית, הקופון עוזר להם להשיג פרסום, גם פרסום באינטרנט (דרך פרסום הקופון) וגם פרסום מפי המבקרים עצמם. שלוש, בעלי הצימרים יכולים לזכות בכך בלקוחות חדשים שייתכן ואילולא הקופון לא היו מגיעים אליהם.

הנופשים עצמם נהנים מאפשרות לשכור צימר, יחידת נופש או חדר במלון במחיר מוזל, הם יכולים ליהנות מהאפשרות לצאת לנופש לא בעונה תיירותית ובכך להימנע גם ממחירים גבוהים וגם מהמולה של נופשים אחרים.

את הקופון מוטב להזמין בו במקום, מאחר ובלא מעט מקרים מדובר על הזמנה על בסיס כל הקודם זוכה וישנם מספרים מוגבלים של קופונים להזמנה.

 

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אטרקציות במרכז
היום ניתן למצוא לא מעט אטרקציות במרכז הארץ, דבר שמאפשר לתושבי המרכז ליהנות מחוויות מיוחדות ללא שום...
קרא עוד »
ינו 04, 2019
בחירת חברה לשירותי טלפון נייד: ההתאמה והאי-התאמה האידיאלית
בעולם המשולב בטכנולוגיה, שירותי טלפון סלולריים ממלאים תפקיד מרכזי בחיבור בין אנשים, הקלת פעולות...
קרא עוד »
ספט 21, 2023
קורס סקיפרים – כיצד בוחרים היכן ללמוד
אחד הקורסים הפופולאריים ביותר כיום, הן בקרב גברים והן בקרב נשים, מגיע דווקא מתוך השייט. רבים בוחרים...
קרא עוד »
נוב 29, 2021