מזג האוויר בסיני – מה חשוב לדעת

אם אתם מתכננים לטייל בסיני בתקופה הקרובה, אך עניין מזג האוויר זה משהו שמטריד אתכם רבות, עליכם פשוט לדעת מספר דברים פשוטים לגבי מזג האוויר במקום. כך אתם תוכלו להיות מוכנים לחופשה מוצלחת וליהנות מכל הכיף שיש במקום הזה. מעניין אתכם לדעת באיזו תקופה הכי כדאי לכם לבקר בסיני ובאילו אזורים הכי שווה להיות?  המשיכו לקרוא את המאמר ותדעו כל מה שצריך, ואף מעבר לכך.

סיני מחולקת לארבעה אזורים שונים

חשוב לשים לב שסיני מחולקת לארבעה אזורים שונים, ובהתאם לזאת גם מזג האוויר יכול להשתנות. גם שאם אתם מעדיפים אזור הררי עם מזג אוויר יותר קר, יהיה כדאי לכם לבחור בטיול אל ראס אל סאטן במקום אזור כמו שארם אל שייח למשל. ישנם רבים שבוחרים לגוון ולהגיע לשני המקומות בטיול אחד, וזה ללא ספק רעיון שיכול להיות נהדר בסופו של יום.

יולי אוגוסט – שיא החוםmonastery-1004242__3401

בדומה לחודשים החמים בישראל, כך מזג האוויר גם בסיני, ובחודשים הללו ניתן לומר שהאזור חם במיוחד. אם אתם נוטים להעדיף מזג אוויר חם ואין לכם שום בעיה להתמודד עם החום העז, תוכלו לשקול ביקור באזור בתקופה הזו כמובן. רק תזכרו שיהיה חשוב שתצטיידו בהתאם ותגיעו ערוכים מבחינת ההגנה מפני השמש. לא מדובר בצחוק, וחשוב לדעת שהשמש באזור יכולה להיות חזקה במיוחד, ולכן חשוב להגיע עם הציוד המתאים.

התקופה החמה מאופיינת במזג אוויר יבש, עם לחות מינימלית וטמפרטורות גבוהות למדי. אלו נתונים שעליכם להתייחס אליהם במיוחד אם אתם רוצים לוודא שאתם יודעים לקראת מה אתם מגיעים בסופו של דבר. אנו בטוחים שאתם לא רוצים להיות מופתעים כאשר תגיעו לבקר בסיני, ופשוט לא תהיו ערוכים כמו שצריך.

סיני – החודשים הקרים

בחודשים ינואר ופברואר ניתן לומר שמזג האוויר בסיני יכול להיות קר במיוחד, כך שאם אתם נוטים להעדיף דווקא מזג אוויר קר, יכול להיות שיהיה עדיף לכם לבקר דווקא בתקופה הזו. בניגוד לתקופה החמה, אנו יכולים לומר לכם בוודאות שאם תבחרו לבקר בסיני בתקופה הקרה, אתם תוכלו ליהנות מהנוף המדברי, וזאת מבלי שתצטרכו להתמודד עם החום העז.

כמובן שאם אתם מתכוונים לבקר בחורף, יהיה עליכם להגיע עם מלתחה מתאימה ולוודא באמת שאתם בוחרים להגיע עם בגדים מתאימים שיוכלו לחמם אתכם כהוגן במהלך התקופה הזו. כך שלא יקרה מצב שאתם סובלים בגלל הקור.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה זמן לוקחת טיסה בשמי הארץ?
אם אתם רוצים לטוס בכדור פורח בשמי הארץ, אתם תוכלו לתאם ביחד עם החברה אליה אתם פונים את משך הטיסה וכל...
קרא עוד »
ינו 21, 2017
איך מוציאים ויזה להודו באינטרנט
אתם נוסעים להודו אחרי שנים של תכנונים ומחשבות? רוצים להגיע למקום המרוחק, השונה והמרתק הזה? אם כך, כדאי...
קרא עוד »
ספט 06, 2017
אמסטרדם בחורף – מקומות סגורים ומעניינים להיות בהם
מחירי הטיסות יורדים וגם מזג האוויר החורפי לא אמור למנוע מכם חופשה מושלמת באמסטרדם. אז איפה ישמחו לחמם...
קרא עוד »
נוב 26, 2017