מהם היתרונות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס באמצעות סוכן הביטוח שלכם

ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס

לפני כל נסיעה לחו"ל, בין אם מדובר בנסיעה קצרה או נסיעה ארוכה, בין אם מדובר בחופש, טיול מטעם העבודה או כל נסיעה אחרת, אנחנו חייבים לעשות ביטוח נסיעות. ביטוח זה יגן עלינו במקרה ואנחנו נחלה, נפצע או בפני כל אירוע בריאותי ורפואי אחר. אם נזדקק לטיפולים, בדיקות ויתרה מזו, לאשפוז או הטסה לארץ, הרי שנוכל להפעיל את הביטוח וכך לא נצטרך לשלם מכספנו את העלויות שונות.

כפי שאנחנו יכולים להניח, חברות ביטוח רבות מספקות ביטוחי נסיעות לחו"ל, לצד ביטוחים אחרים. אחת החברות המובילות בתחום זה, בדיוק בתחומים של ביטוחי חיים, בריאות, רכב או דירה, זו חברת הפניקס שנחשבת לאחת מחברות הביטוח הגדולות והמשמעותיות ביותר בשוק הישראלי.

אנחנו יכולים לעשות פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברת הפניקס, באמצעות סוכנות ביטוח שעובדת עם הפניקס. הסוכן יבחן את ההצעות השונות ויגיש לנו את ההצעה של הפניקס בהתאם לצרכים שלנו. כפי שנוכל לראות מיד, ישנם יתרונות רבים ברכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת הפניקס. לפני שאנחנו נסביר מה הם היתרונות, רק נציין, שבדומה לביטוחי נסיעות בחברות אחרות, גם הפניקס מכילה בתוך הביטוח, גם את הצד הרפואי, בריאותי וגם את הצד של המכולה, קרי אובדן או גניבה של מזוודה או חלק ממנה, וכן את החלק של ביטול טיסה מסיבות רפואיות.

מדוע משתלם לנו לעשות ביטוח נסיעות דרך חברת הפניקס

ראשית, מדובר בחברה גדולה, רצינית, חברה משמעותית שיכולה לספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים, בין אם זה לגבי הפוליסה ובין אם זה לגבי השירות.

שנית, אנחנו מקבלים דרך חברת הפניקס אפשרות לבחור את המסלול הנכון עבורנו, אנחנו יכולים להחליט האם לקחת פוליסה רגילה או פוליסה מיוחדת, כזו שכוללת ספורט אקסטרים ופעילויות אחרות.

שלישית, חברת פניקס מציעה פוליסות ברמה גבוהה, בתנאים נוחים ובעלויות סבירות. מדובר בפוליסה שיכולה לשרת אותנו בכל מקום וכמובן היא מספקת לנו מערך שירותים בכל מקום ובכל זמן.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים באמצע שבוע
מי שמחפש לצאת לחופשה, רוצה למצוא צימר מתאים שהוא יוכל ליהנות בו. ולמצוא צימר זה לא תמיד דבר קל. במיוחד...
קרא עוד »
נוב 17, 2020
מדריך טיולים בישראל – כיצד בוחרים מדריך טוב?
אנשים רבים בארץ, יוצאים כמעט בכל שבוע לטיולים בין הטבע הירוק, למדברים של הדרום, להרי המרכז הקסומים,...
קרא עוד »
מרץ 23, 2016
השכרת מיניבוס לטיול באילת- כל מה שצעירים צריכים לדעת
אילת היא יעד פופולרי לטיולים בישראל, המושך אליו תיירים רבים מדי שנה. לצעירים המתכננים טיול לאילת,...
קרא עוד »
מאי 10, 2023