אוהל אינדיאני – הלהיט הבא!

אנחנו חבר'ה של 10 אנשים, פעמיים-שלוש בשנה יוצאים לקמפינג חווייתי ומאוד אוהבים את האווירה, גם חברים טובים גם טיול וגם נוף. הדבר היחיד שקצת כבר לנו זה הציוד , אנחנו סוחבים אוהבים, מזרנים אוכל ושתיה.

השנה חיפשנו משהו שיכול להקל אלינו כי נמאס לנו לסחוב הרבה דברים, לאחר חיפוש מקיף נכנסנו לאתר של I TRAVEL ISRAEL כי אנחנו חברים שם, מצאנו משהו מיוחד ושונה ובמיוחד מקל, חאן אוהלים אינדיאנים, נמצא בחורש טבעי מדהים

אחד הדברים הכי גאוניים שיש בארץ!, אוהלים יפים ומרווחים, המקום ממוקם בצפון רמת הגולן, נוף משגע, מקום נקי ומאורגן היטב והכי טוב שלא צריך להיסחב עם הרבה דברים מהבית. בדרך כלל שאנחנו יוצאים לקמפינג לוקח לנו הרבה זמן להתמקם, להשטיח את המקום של האוהלים ובעיקר לעבוד קשה בהרכבה ובפירוק, אבל שם.. כלום לא היינו צריכים לעשות.

אם לומר את האמת נדלקתי על השם – "אינדיאני ג'ונס" , המקום נמצא בצפון רמת הגולן למי שרוצה לראות תמונות .

אז ככה, התחלנו את היום בנסיעה לכיוון צפון, טיילנו קצת האזור סובב כנרת, המשכנו לכיוון רמת הגולן, ואז הגענו למקום, מרחוק ראינו את האוהלים ולכולם אוטומטי עלה חיוך קצת דבילי על הפנים, ראינו שישה אוהלים אינדיאנים גדולים ולא היינו צריכים להגיד יותר  ממילה אחת: "וואו!!!", כל זוג התמקם באוהל שלו ואז התחלנו לעשות ארוחת צהריים.

בערב ישבנו עם בירות וגיטרות במתחם אוהלים מסודר ונקי עם שטיחים וכריות, והיה כל כך כיף, ממש מדהים, חוויה שאני ממליץ בחום לכל מי שאוהב קמפינג ושונא לסחוב הרבה דברים. אז חברים קחו את עצמכם לשם ותזכו לחוויה כיפית ומגבשת.

גם המפונקים יהנו באוהלים האינדיאנים , אנשים שלא אוהבים קמפינג רגיל עם אוהלים קטנים ולא מסודרים אני  איכשהו יכול לפעמים להבין , תלוי במקום שבו הולכים, אבל שם אתם תהנו בהתחייבות, האוהל אטום אז אין מה לפחד מחיות וזוחלים ותכלס אין כמו לפתוח את הבוקר עם קפה חם ועם נוף של צפון רמת הגולן.

מומלץ!!

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורכים יום הולדת לפעוט? אל תשכחו כלים חד פעמיים
כל הורה מכיר את ההרגשה לפני יום ההולדת של הילד שלו. זה מתחיל מהתרגשות גדולה, ממשיך בהתארגנות לפעילות,...
אוג 26, 2014
אטרקציות שאסור לפספס בים המלח
אזור ים המלח הינו אתר תיירות, נופש ומרפא פאר אקסלנס וישראלים וזרים רבים מגיעים אליו לחופשות ארוכות...
אפר 26, 2021
טיול מאורגן לסין
המזרח הוא אזור שמושך הרבה אנשים אליו. מקומות מיסתוריים ללא הרבה מידע התחילו למשוך יותר ויותר אנשים...