מלונות בוטיק בתל אביב

לא משנה מה יקרה, ירושלים תמיד תהיה עיר הבירה הרשמית שלנו. למרות זאת, במובנים רבים, תל אביב כבר מזמן לקחה אותה בסיבוב כעיר הבירה הלא רשמית של מדינת ישראל בתחומים רבים. אין פלא שבמדריכי תיירים שונים ניתן למצוא אזכורים שמתייחסים לתל אביב כאל עיר הבירה של ישראל. רצינו לבחון עד כמה התפיסה הזו מנותקת מהמציאות.

[button link="http://www.issta.co.il/israel/hotels/tel-aviv.aspx" type="big" color="red"] למידע נוסף על בתי מלון בתל אביב – היכנסו![/button]

מלונות בוטיק בתל אביב

מלונות בוטיק בתל אביב תופסים תאוצה גבוהה בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שיותר ויותר תיירים, הן מחו"ל והן מהארץ מעוניינים לבלות את החופשה שלהם בתל אביב ברמת האירוח הגבוהה ביותר הם יכולים להשיג. בואו נסתכל לרגע על השפע של תל אביב שהופך אותה לעיר תיירותית כל כך. ואולי, צריך דווקא להתחיל עם האכול, כדי שיהיה לנו כוח לעשות טיולים… תל אביב ללא עוררין היא הבירה הקולינרית של ישראל. מסעדות עילית נפתחות חדשות לבקרים בגבולותיה והשפים התל אביביים מככבים לא אחת במיטב מגזיני האוכל האירופאיים. נראה שאם המגמה תימשך, תל אביב תהפוך גם לבירת הקולינריה האירופאית. במהרה בימינו, אמן.

תרבות לכל דורש

אך מלונות הבוטיק לא מאוכלסים רק על ידי תיירים שמנמנים שבאים לבלוס מכל הבא ליד, מה עם קצת תרבות? ובכן, היופי האמיתי של תל אביב בא לידי ביטוי בכך שהיא מספקת תרבות שמתאימה לכל השכבות, תרבות רחוב לצד מוזיאונים, קונצרטים מעונבים לצד הופעות של מוזיקה אלקטרונית וכל זאת עשרים וארבע שעות, שבעה ימים בשבוע. אין עוד עיר בארץ שבה ישנן כל כך הרבה גלריות, הופעות רחוב, מועדונים תוססים ואווירת יצירה חיה כל כך כמו תל אביב.

מעיין הנעורים

בתור עיר שמושכת אליה אלפי צעירים מדי שנה, תל אביב נהנית מאחוזי ההגירה החיוביים הגבוהים ביותר בארץ. מן הסתם האווירה התוססת הזו מדבקת ולא ניתן להתעלם ממנה. לכן כמויות גדולות של תיירים מציפות את רחובות תל אביב, כדי לנשום את רוח הנעורים שנושבת ברחובות ולהתרשם מהתרבות הישראלית במיטבה. עם כל הכבוד לאתרי הקדושה של ירושלים, או לטיולים בצפון, טיול רגלי בסמטאות הציוריות של נווה צדק מחדיר באדם הממוצע הרבה יותר שלוות נפש מכל אתר קדוש עקוב מדם שלא יהיה.

טופוגרפיה מושלמת

אחת הסיבות שהופכות את תל אביב לעיר החיה שהיא, היא הטופוגרפיה. כעיר מישורית ושטוחה ניתן להגיע בה מכל מקום לכל מקום ברגל או באופניים הציבוריות. זהו לא עניין של מה בכך. קחו למשל את חיפה, את שכונת הדר או את העיר התחתית. למרות הפוטנציאל האדיר שלהן, מדובר בשכונות מתות כיוון שהן בנויות על צלע ההר והליכה מרחוב לרחוב, במיוחד בימי הקיץ, כמעט בלתי אפשרית. מלונות בוטיק תל אביב מספקים לאלפי תיירים מדי שנה את התנאים האופטימאליים לחופשה מושלמת באחת הערים המיוחדות בעולם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לאחסן בארץ או בחו"ל? כל היתרונות של אחסון אתרים בארץ
אתרים ישראליים שונים מעדיפים סיומות כתובת שהן בינלאומיות ולכן חלק מהם גם מאחסן את האתרים שלהם בחו"ל,...
קרא עוד »
פבר 28, 2017
מה זה בדיוק אומר סים וורלד 8 לסיני? 
למרות שאנחנו חיים בעידן מאוד גלובאלי ולמרות שאפשר לקחת את הטלפון הנייד פיזית לכל מקום, לא בטוח שתרצו...
קרא עוד »
מאי 23, 2022
טיול מאורגן לסין
המזרח הוא אזור שמושך הרבה אנשים אליו. מקומות מיסתוריים ללא הרבה מידע התחילו למשוך יותר ויותר אנשים...
קרא עוד »
ספט 02, 2013