מה זה בדיוק אומר סים וורלד 8 לסיני? 

למרות שאנחנו חיים בעידן מאוד גלובאלי ולמרות שאפשר לקחת את הטלפון הנייד פיזית לכל מקום, לא בטוח שתרצו להגיע עם חבילת גלישה רגילה לסיני. אתם לא תאמינו כמה זה יעלה לכם בסופו של דבר אם לא תבדקו את הדברים מראש, ולכן וורלד 8 זו אופציה שאתם חייבים לקחת בחשבון. 

היכולת לשלוט בהוצאות 

אומנם זה נכון שסיני זה מקום שלרוב הכול בו ייראה לנו מאוד זול, אך בפועל, אם לא תגיעו עם חבילת גלישה נכונה, אתם תשלמו על השימוש בטלפון שלכם הון עתק. זה יכול להגיע גם לאלפי שקלים, כך שבסופו של דבר, זה עלול להיות יקר יותר מכל החופשה עצמה. לעומת זאת, אם תרכשו מבעוד מועד כרטיס world8, תוכלו להיות בטוחים שאתם שולטים בהוצאות, ולכן ברור מדוע זה כדאי. 

מה כולל הכרטיס? 

בבואכם לרכוש world 8 חשוב כמובן לבדוק מה בדיוק אתם קונים. יש אפשרויות שונות לרכישה, מבחינת מספר הGB שתוכלו לקבל וגם מבחינת המקומות בעולם שבהם תוכלו לעשות שימוש בסים הזה. וורלד 8 גם יאפשר לכם תמיכה בעברית, מספר ישראלי ועוד, כך שהשימוש בסים הזה יהיה נוח מאוד בין אם אתם נוסעים לסיני ובין אם אתם נוסעים לכל מקום אחר. 

לכמה זמן הסים הזה בתוקף? 

עוד סיבה שבגללה שווה לחשוב על וורלד8, זו העובדה שמדובר על סים עם תוקף של 4 שנים. זה אומר שתוכלו לעשות שימוש בסים הזה לא רק בחופשה הקרובה שלכם, אלא גם בעתיד אם תחליטו שאתם רוצים לחזור לסיני או לכל מקום אחר, שכן הסים מתאים למדינות רבות. אין סיבה להמשיך ולשלם הון עתק על השימוש בטלפון הנייד שלכם כשאתם בחו"ל, אז איפה כאן הדילמה? 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטוח נסיעות לחו״ל פספורטכארד – חופשה בלי דאגות
לפני שאתם בוחרים לצאת לחופשה שלכם, זה יהיה חשוב שתגיעו מוכנים, עם ביטוח נסיעות לחו״ל פספורטכארד. כך...
קרא עוד »
יול 15, 2021
נופש לציבור הדתי כי לא צריך לוותר
הציבור הדתי בדיוק כמו הציבור הכללי רוצה לצאת מיד פעם לחופשה. הוא כמו כל ציבור אחר, זקוק להפוגה, רוצה...
קרא עוד »
מאי 26, 2019
קרוזים ששווה להכיר
מה יכול להיות יותר מושלם מאשר קרוז בים הפתוח? מדובר ללא ספק על חוויה בלתי נשכחת, ששונה לחלוטין מכל...
קרא עוד »
מאי 14, 2018