ורשה שתרצו להכיר

פנינה אירופאית מתפתחת

תיירים רבים המגיעים לוורשה רואים היום עיר רבגונית, תוססת ומלאת חיים. ורשה כבר מזמן אינה רק עיר של היסטוריה. מלבד אתרים ומבנים עתיקים יש בה שפע של חנויות, מסעדות ובתי קפה, שווקים תוססים, פארקים ירוקים מלאים במדשאות ואגמים, חיי לילה נהדרים וגם קולינריה  שכוללת הרבה מעבר לאוכל הפולני המסורתי.

ורשה התקדמה ונמצאת מרחק שנות אור מהתמונה שיושבת לרבים מאיתנו בראש. זה הזמן להכיר את ורשה המודרנית, שוקקת החיים המלאה באטרקציות ולא פחות מכך- אנשים חמים ולבביים. המלצות על כל מה שאפשר לעשות בעיר ורשה תמצאו במדריך המקיף לחופשה בעיר. אנחנו בחרנו לתת לכם טעימה קטנה

הטירה המלכותית של ורשה:

הטירה המלכותית של ורשה היא טירה יפהפיה אשר לפניה ניצבת מדשאה רחבה. הטירה ממוקמת בעיר העתיקה של ורשה. בטירה תוכלו לראות את חדריה המקסימים הכוללים מרצפות מצוירות בסגנון מיוחד, שטיחי קיר, ציורי קיר וציורי תקרה, היכלות מפוארים לארוחות שערכו המלכים ולנשפים, נברשות ומנורות מפוארות. הטירה משמשת היום כמוזיאון וכוללת אוסף גדול של יצירות אמנות, פסלים, ריהוט עתיק, כלים יפים ועוד.

המוזיאון לתולדות יהודי פולין:

בפולין היתה עד מלחמת העולם השניה קהילה יהודית גדולה ששגשגה והצליחה. המוזיאון לתולדות יהודי פולין הוא אחד האתרים החשובים ביותר בוורשה עבור העם היהודי. הוא הוקם בשנים האחרונות ומציג בתוכו יצירות אמנות, פריטים אישיים, מסמכים ועוד השופכים אור על הקהילה היהודית בפולין לאורך תקופות שונות.

הצגת תולדות הקהילה היהודית בפולין נעשית באופן חווייתי ואינטראקטיבי. מבנה המוזיאון מעורר התפעלות בארכיטקטורה המיוחדת שלו שתוכננה בהשראת קריעת ים סוף. קירות המבנה נראים כגלים כך שהמבקרים מרגישים כאילו הם עוברים בים שנחצה.

הארמון הנשיאותי:

הארמון הנשיאותי משמש כמשכנו של נשיא פולין. זהו ארמון מפואר אשר בחזיתו ניצבים פסלי אריות העשויים אבן. את אנשי המשמר ניתן לראות מרחוק. ארמון הנשיאות מכיל בתוכו את לשכת הנשיא ומשרדים ממשלתיים נוספים. נערכים בו אירועים שונים, ועידות וכנסים. 

העיר העתיקה של ורשה:

העיר העתיקה של ורשה היא אחד האזורים היפים בעיר בו נמצא גם מבנה המצודה של ורשה. העיר העתיקה מלאה במבנים בעלי ארכיטקטורה עתיקה אך מראה חדש. המבנים שוחזרו בשנות השמונים ולכן השילוב של מראה חדש וסגנון בניה עתיק. בעיר העתיקה ניתן לטייל על גבי כרכרה הרתומה לסוס או ללכת ברחובות המרוצפים, לשוטט בכיכר העתיקה, בין חנויות, מסעדות ובתי קפה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים בפורייה
אין ספק כי מלבד הנוף הירוק ופורח של צפון הארץ, יש המון אטרקציות בכל אזור, מה שהפך את ענף צימרים בפורייה...
קרא עוד »
מרץ 30, 2016
מהן הדרכים השונות להגיע לנמל התעופה?
אתם כבר מתכננים היטב את הנסיעה הקרובה שלכם לחו"ל, וכמובן שכל נסיעה-  בין אם זה למטרות נופש, ביקור...
קרא עוד »
אוג 26, 2015
כיסוי עיניים לטיסה
לא מעט אנשים מתקשים מאוד להירדם בטיסות, לא משנה אם מדובר בטיסת לילה או בטיסה ארוכה, לא משנה אם מסביבם...
קרא עוד »
ספט 13, 2017