חדר בריחה מחנה 23

חדר בריחה מחנה 23

הפלילו אתכם במעשה ריגול מטעם האויבת הכואבת של דרום קוריאה ושל צפון קוריאה ואתם חודרים אל בית הכלא שבו נמצאים אסירים פוליטיים, אשר רק חלק מזערי מהם נותרו בחיים. עכשיו עליכם למצוא את הנתיב שיאפשר חכם לצאת החוצה מן המחנה המוכר לשמצה הידוע בכינוי של חדר בריחה מחנה 23 – המנוסה מן כלא זה תלוי בשיתוף פעולה ובתקשורת של המשתתפים. הזמן אשר נושף בעורף שלכם ועליכם לעבוד כמקשה אחת, על מנת שתוכלו להשתחרר מן הכלא. חדר בריחה מחנה 23 כל כך איכותי שנאלצו להקים שניים כאלה, כך שבאפשרותם להתחרות אחד אל מול השני. החדרים הם בסגנון דומה האחד לרעהו, כך שלוח עסקי יוכל לתת בידי המשתתפים שלו יצירה של אווירה כיפית ואווירה תחרותית. אתם צריכים להפגין קורטוב של יצירתיות, מהירות וחדות אבחנה, על מנת שתוכלו לצאת מן חדר בריחה מחנה 23. כל חדר בריחה יכול לכלול בתוכו עד שניים עשר משתתפים.

מה כולל בתוכו חדר בריחה מחנה 23?

מן ההיבט של מנהלות – מאוד פשוט למצוא את האזור ויש הרבה מקומות של חנייה ללא עלות, מה גם שלחדר זה יש חנייה פרטית, אז אין זה משנה מתי אתם מגיעים אליו, תוכלו להחנות את הרכב שלכם בכל זמן נתון.

הלובי של חדר בריחה מחנה 23 מרווח ביותר ונינוח, כאשר ברקע מתנגנת מוסיקה ערבה לאוזניים, אשר מאפשרת אווירה של בילוי נחמד, אפשר לקנות בירה במקום וכל מיני פינוקים הם על חשבון הבית.

יריית הפתיחה וראשית המשחק של החדר באווירה נוחה, אשר תגרום לכם להיכנס אל המשחק במלוא מובן המלה. כמו כן, תפתחו במשחק בחדר הבריחה כאשר תחוו הומור, ציפייה וגם יראה.

התפאורה של חדר בריחה מחנה 23 בהחלט מתאימה לסיפור הבריחה. אפשר לעשות בחירה מבין שתי רמות של קושי בחדר הבריחה – רמה קשה ורמה פשוטה, כאשר לשתי הרמות מוקצב זמן בן כשבעים דקות.

החידות בחדר הבריחה בראשית הדרך היו הגיונית, אבל הן הלכו ונעשו יותר קשות. החידות בחדר הבריחה למעשה היו מקבילות , הווה אומר אפשר לתת מענה של כמה חידות במקביל. כל החידות בחדר הבריחה מתקשרות לסיפור והאווירה בו בהחלט מורגשת מכל מיני גורמים. יש בנמצא הרבה חידות ומטלות וחלק מהן היו אורגינליות.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הנסיך הבריטי מתארס – והממלכה כמרקחה
שורה ארוכה של חוקים מגבילים את הנסיך הבריטי בבואו למצוא כלה, אך האירוסים של הארי עם מייגן מרקל שינו...
קרא עוד »
דצמ 27, 2017
אילו טרמיטים נפוצים בישראל?
הטרמיטים, כאשר הם נכנסים לבית הם עלולים לגרום נזק של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים בצורה כוללת לרהיטים...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021
מוניות הדר לוד – מס' 1 בהסעות לשדה וממנו
כשאנחנו נדרשים לקחת הסעה לשדה התעופה או מהשדה הביתה או לכל מקום אחר, אנחנו לא יכולים להתפשר. אנחנו לא...
קרא עוד »
אוג 25, 2019