רוצים להרגיש מפורסמים?

פארק בבלי הוא היעד החדש של ידוענים וסלבריטאים מכל קצות הארץ. הרי תמיד יש אבולוציה. בהתחלה זו הייתה סביון שנחשבה לבירת הכלכלה הישראלית, לאחר מכן הרצליה פיתוח, אבל היום, כאשר בעיית הפקקים מחריפה במידה ניכרת ויש מי שפשוט, בצדק, לא מוכנים לעזוב את תל אביב, יש אופציה אחרת.

ידוענים נחשבים בתעשייה כבר הבטיחו את מגוריהם במגדלי היוקרה שנוצרו בהשראת הסצנה הניו יורקית. מליאור סושרד ועד אגם רוטברג, כולם רוצים להבטיח כי איכות החיים שלהם תישאר בסטנדרט גבוה בלי לפגוע בקשר שלהם למרכזי הבילוי, הפנאי והתרבות הישראליים.

המטרה הייתה ליצור כמו בועה בלב העיר

המטרה הייתה להביא הכל למקום אחד. מצד אחד, אין מי שלא מודע למשמעות של חיים אקולוגיים יותר. כלומר, חיים בהם אפשר עם האופניים להביא את הילדים לגנים ולהגיע לעבודה, מה שכמובן מתאפשר בבניין מגורים הממוקם בלב תל אביב, לא רק זה, אלא בניין מגורים המעוצב לצורך כך לכתחילה. מהצד השני, אין מי שרוצה לרדת באיכות החיים שלו ולגור בבניין שלא הולם את הדרישות שלו. הרי רוב הבניינים בתל אביב הם בניינים ישנים, בלי מעלית בדרך כלל, כאלו שלא מותאמים לחיים המהירים והשופעים טוב של המאה העשרים ואחת.

פארק בבלי הוא בועה בלב העיר. איזור מגורים שנותן לכם הכל, בלי להרגיש לרגע שאתם נמצאים בחוץ.

נוף פנורמי עוצר נשימה והכל מתחת לאף

הנוף עוצר הנשימה, המרכז המסחרי שממוקם מתחת לבית, החיבור לפארק הירקון, כל אלו הופכים את פרויקט פארק בבלי לפרויקט מגורים אחר מכל מה שהכרתם עד היום. כאמור, אם אתם רוצים להרגיש ידוענים, זה הזמן שלכם לשריין דירה במה שהוא בניין המגורים האטרקטיבי ביותר בארץ.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול בדרום הודו
דרום הודו הפך ליעד נחשק בקרב צעירים ישראלים ומבוגרים שרוצים לצאת לטיול מרהיב שישנה את חייהם. הודו היא...
קרא עוד »
ספט 25, 2020
טאבלט ונופש בחו"ל
בשנים האחרונות הרבה אנשים בוחרים לרכוש טאבלט וזאת משום שמדובר במחשב דק וקטן אשר יכול להתנייד איתם...
קרא עוד »
פבר 18, 2013
מסלולי טיול לטרקטורונים בארץ
מחפשים מסלול טיול לטרקטורון או ריינג'רים? מעולה! בישראל יש מגוון מסלולים לרכבי שטח. אבל כשאתם יוצאים...
קרא עוד »
מרץ 21, 2023