קרנבל המסכות בוונציה

קרנבל המסכות בוונציה הוא אירוע שנתי בוונציה, איטליה. הוא מתקיים ביום ראשון הראשון של התענית. ונציה היא עיר עם מסורת ארוכת שנים של קרנבל, שראשיתה במאה ה-12. קרנבל המסכות מתקיים ביום ראשון הראשון של התענית, באמצע פברואר או תחילת מרץ. הקרנבל היה במקור חגיגה פגאנית שכללה מיסוך ותחפושות. בוונציה, מסורת זו התפתחה לפסטיבל שבו אזרחים ונציאנים התחפשו לדמויות שונות כדי לחגוג את התרבות והזהות הייחודית של עירם.

מושך אליו תיירים מכל רחבי העולם:

קרנבל המסכות בוונציה הוא מסורת שראשיתה במאה ה-15 והיא נחגגת עד היום. הקרנבל מתקיים בעיר ונציה שבאיטליה ונחגג במהלך השבועיים האחרונים של התענית. קרנבל המסכות בונציה נוצר במקור כדרך לבטא מתחים חברתיים ועוינות באמצעות מסכות סאטיריות. זה גם שימש כאמצעי לאנשים להסתיר את זהותם, דבר שהיה הכרחי בתקופה שבה המעמדות החברתיים היו מפוצלים בקפדנות. כיום, הוא התפתח לאירוע שמושך אליו מיליוני אנשים מכל רחבי העולם.

סמל לזהות:

קרנבל המסכות בוונציה הוא האירוע הפופולרי והחשוב ביותר בלוח השנה הוונציאני. הוא נחגג בתקופת הקרנבל, שחל בין פברואר למרץ. המסכה היא סמל לזהות, והפסטיבל הזה מספק פלטפורמה לאנשים לבטא את זהותם ללא חשש משיפוט או לעג. את המסכות לובשים גברים, נשים, ילדים ואפילו בעלי חיים. קרנבל ונציה הוא פסטיבל שנתי המתקיים בתקופת התענית בערב יום שלישי (יום לפני יום רביעי של האפר). בנוסף לחגיגות הקרנבל כמו נשפי מסכות ומצעדים, הוא כולל גם מגוון רחב של אירועים אחרים כולל תהלוכות עם מצופים ותלבושות משוכללות.

אחד הקרנבלים המפורסמים בעולם:

קרנבל המסכות בוונציה הוא אחד הקרנבלים המפורסמים בעולם, קבלו המלצות באתר בילוי תרבות. ונציה היא עיר שבה ניתן לראות מסכות בכל מקום. את המסכות לובשים גברים ונשים כאחד כשהם חוגגים את זהותם. קרנבל המסכות בוונציה הוא אירוע שנתי שמתקיים ביום ראשון האחרון לפני התענית, שמתחיל ביום רביעי של האפר. אם לא יצא לכם עדיין להיות שם אתם בהחלט חייבים לחוות זאת.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קלוריד- מסעדות דגים בתל אביב
"קרפצ'יו טונה עם נגיעות עגבניות שרי ושמן זית..", "טרטר דג ים על מצע קרפציו סלק ונבטים.." – אם המנות האלו...
קרא עוד »
אפר 03, 2014
חלפים לטרקטורונים – איפה כדאי לקנות?
נסיעה בטרקטורון היא חוויה מאוד מהנה אשר עבור אנשים מסוימים היא בכלל כזו אשר מסייעת להם לבצע את העבודה...
קרא עוד »
ספט 10, 2019
מה ההבדל בין אופני נשים לאופני גברים?
אופניים זה כבר מזמן לא רק לגברים. כיום יצרני האופניים יודעים לייצר אופניים שמותאמים לגברים ואופניים...
קרא עוד »
יונ 17, 2021