קייטרינג חלבי – כמה זה רלוונטי היום

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שינוי בהרגלי צריכת המזון בקרב ישראלים. יותר ויותר ישראלים בוחרים להפסיק לצרוך חלב, חלקם הופכים להיות צמחוניים, אחרים הופכים להיות טבעוניים, כלומר, הם לא אוכלים שום דבר שמגיע מהחי.

אחד הגורמים שהושפעו יותר מכל מהשינוי הזה, זו תעשיית הקייטרינג. ההשפעה באה לידי ביטוי, בכך שיזמים רבים הבינו שיש כאן פוטנציאל והקימו קייטרינג שאיננו מגיש מזון בשרי. במקרים רבים הם הסתפקו בהקמת חברות שמגישות קייטרינג חלבי.

לפני שנסביר מה היתרונות של קייטרינג חלבי קאנאפס והאם באמת הוא רלוונטי היום, צריך להדגיש, אם רוצים להשתמש בשירות קייטרינג כזה, יש לבדוק האם תנאי המקום בו מבקשים לערוך את האירוע, מתאימים לכך. שכן יש מקומות שהכשרות שלהם היא בשרית ולכן אי אפשר להגיש בהם מזון חלבי. כמו כן, צריך לבדוק מה כולל התפריט של החברה, על מנת לוודא שאכן הוא מתאים למה שאנחנו רוצים להגיש לאורחים שלנו.

מה היתרונות של קייטרינג חלבי

ראשית, הוא יכול להתאים בעיקרון לכולם. להבדיל מקייטרינג בשרי, שרוב המנות בו (העיקריות) כוללות בשרים ועל כן צמחוניים וטבעונים לא יכולים לאכול ממנו, כאן כולם יכולים לאכול ממנו.

שנית, הוא מציע מגוון רחב מאוד של מנות אשר אי אפשר למצוא בקייטרינג בשרי, בין אם זה פסטות, פיצות, פשטידות. דברים שיכולים להתאים לילדים ולמבוגרים כאחד.

שלישית, הרבה יותר קל להכין מנות טבעוניות במסגרת קייטרינג צמחוני.

ארבע, הקינוחים בו מבוססים על חלב אמיתי ולא על חלב פרווה.

חמש, מתאים לאירועי בוקר וערב כאחד.

לגבי שאלת הרלוונטיות שלו, הרי הוא הפך להיות מאוד רלוונטי עם השנים, בזכות העובדה שיש הרבה יותר אנשים שמעדיפים לא לצרוך בשר. לכן משתלם יותר להזמין קיירטינג כזה לאירוע.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים פנימיים לקניית חומרי בניין וכלי עבודה באינטרנט
בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך למשאב רב ערך לרכישת חומרי בניין וכלי עבודה, המציע נוחות, נגישות...
קרא עוד »
מרץ 31, 2024
5 טיולי אקסטרים שאתם חייבים לעשות בחו"ל
אם אתם לא מאלו שיוצאים בכל חופשה לחו"ל אתם כנראה מכירים את התחושה. מגיעים לחו"ל ורוצים להספיק את הכול....
קרא עוד »
נוב 18, 2018
מדריך טיולים בישראל – כיצד בוחרים מדריך טוב?
אנשים רבים בארץ, יוצאים כמעט בכל שבוע לטיולים בין הטבע הירוק, למדברים של הדרום, להרי המרכז הקסומים,...
קרא עוד »
מרץ 23, 2016