טיולים מודרכים במרכז – בואו להכיר את המרכז מקרוב עם מורה דרך

טיולים מודרכים במרכז

סביר להניח שאתם שומעים את המשפט טיולים מודרכים במרכז עולות לכם אסוציאציות דומות – גוש דן הסוערת והפקוקה, חיי הלילה הלא נגמרים של תל אביב או אפילו עיר הילדים חולון. הרבה חושבים, וטועים, שהמרכז מסתכם בדרך כלל בעיקר בערי גוש דן, הייטק ועבודה, אך זה לא בהכרח נכון. אמנם אכן המרכז התברך בערים רבות ומגוונות ולכל עיר האופי המיוחד שלה, אך טיולים במרכז הם מיוחדים מאוד ושונים מאוד מטיולים מודרכים בצפון או בדרום.

בצפון או בדרום אפשר להתחבר לטבע, לשקט, לאדמה, לנוף… המרכז אהוב במיוחד על אוהבי התרבות והבילויים שבינינו – אקשן, תרבות, מוזיאונים, ואיך שלא – סיפורי הקמת אחוזת בית, הלא היא תל אביב של ימינו, העיר העברית הראשונה, שכמה שלא תבקרו בה תמיד תגלו משהו חדש שלא ידעתם, מה גם שהיא אחת הערים המתויירות והפופולאריות למטיילים בארץ ולתיירים מחו"ל.

להתאהב בתל אביב עם טיול מודרך במרכז

"תל אביב תל אביב תל אביב, ים כחול עיר בחול תל אביב…" היה שר פעם אריס סאן. גם הוא נפל בקסמיה של העיר הכי ישראלית שיש בארצנו הקטנטונת – אז שאנחנו לא נתאהב?  תל אביב היא הרבה מעבר לרק בילויים וחיי לילה, והיא משלבת את כל הדברים שמטייל מחפש ואוהב – אטרקציות חשובות שקשורות להיסטוריה של מדינת ישראל, מוזיאונים מרתקים על נושאים רבים כמו אמנות, טבע, אדריכלות (העיר הלבנה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו!) ועוד, ככה שאין מישהו שתל אביב לא תדבר אליו, וכל אחד יכול למצוא בה משהו שהוא אוהב.

במסגרת טיולים מודרכים במרכז, אפשר להכיר את תל אביב האחרת – תל אביב הישנה, זו שכולנו גדלנו על ברכיה ושמענו עליה מהדודים, מסבא וסבתא ומההורים, כרם התימנים הישנה עם האווירה הנוסטלגית והעתיקה כשברקע צעקות הרוכלים בשוק הכרמל, בית דיזינגוף המפורסם בו בן גוריון הכריז על הקמת מדינת ישראל, העצים בשדרות רוטשילד שאם היו יכולים לדבר אי אפשר היה להשתיק אותם מרוב היסטוריה שהם ראו והיו עדים לה…

עם טיול מודרך בליווי מדריך טיולים כמו עופר הרטוב משבילים ברוח אפשר להגיע לפינות הנסתרות והקסומות ביותר, כאלו שלא כולם מגיעים או יודעים, לשמוע סיפורים על תחילתה של המדינה, לשמוע סודות או חדשות מההיסטוריה שהרעישו את כולם (כמו למשל בגן מאיר המפורסם בתל אביב – בו הרבה לא זוכרים אבל התקיים רצח שהסעיר את המדינה בשנות ה-40) ועד לאירועים קצת יותר משמחים בהיסטוריה שלנו כמו למשל הקמת המדינה בבית דיזינגוף, ואף סיפורים משעשעים כמו הסיפור על פסל האריה היושב לו בפינה נסתרת ברחוב עם השם ההזוי "סמטה אלמונית". כל אלו ועוד סודות, סיפורים מרתקים ופינות קסם נסתרות תוכלו למצוא רק דרך טיולים מודרכים במרכז עם מדריך טיולים מקצועי, מנוסה, וותיק ובעל ידע רחב בנושא.

טיולים מודרכים במרכז זה לא רק גוש דן או תל אביב !

בניגוד לתדמית העירונית שנוצר לה, המרכז מאגדת בתוכה גם אתרי טבע יפים לא פחות מהצפון והדרום ואותם תוכלו גם לגלות עם הסיורים המודרכים שלי במרכז. על נחל כופר היפיפה שמעתם? בהר חירייה כבר הייתם? כן כן, הר חירייה המפורסם. היום יש בו פארק משגע ע"ש אריאל שרון. פארק הירקון, נחל אלכסנדר הקסום בו אפשר, אם מתאמצים יפה, לראות אף צבי ים שוחים להם במים, ועוד אלפי אטרקציות ומקומות בילוי וטיול נהדרים עם מדריך טיולים צמוד יגלה לכם עולם שלם שנמצא בין הערים שרק מחכה שתבואו לגלות אותו!

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נפצעתי בחו"ל, מה עושים?
נפצעת בחו"ל? הביטוח הרפואי שלך לחו"ל אומנם יכסה את הוצאות הטיפולים הרפואיים שתצטרך לעבור בעקבות...
קרא עוד »
ינו 01, 2017
שולחן משרדי ועיצוב יוקרתי של המשרד שלנו
  עבודה ממשרד יכולה להיות עבודה מאתגרת מאוד. כאשר אנחנו עובדים ממשרד חשוב שנעצב את המשרד כך...
קרא עוד »
יונ 08, 2017
סדנאות שמרים במרכז – חוויה טעימה ומהנה
שמרים הם מרכיב נפוץ מאוד בעולם האוכל. זה גם חלק מאוד חשוב מהחיים שלנו. אנחנו יכולים למצוא שמרים כמעט...
קרא עוד »
יונ 18, 2022