זקוקים לשירות מקצועי של תליית שלטים בגובה?

תליית שלטים

שלטים בגובה יכולים לעשות את ההבדל ולשדרג עסק, בניין או קמפיין חוצות כלשהו. השלטים נראים למרחקים וזוכים בתשומת לב של עוברים ושבים וגם של נוסעים בכביש. לכן הפכו שלטי חוצות בגובה לאמצעי פופולרי לפרסום. לפעמים מדובר בדירה למכירה, לפעמים בפרסומת מסחרית ולעתים בקמפיין פוליטי.

בכל המקרים הגובה קובע, וגם עליו צריך להקפיד ולא להגזים, כי בגובה מסוים השלט הופך לבלתי נראה ואתם מאבדים צפיות. השלטים חייבים להיות מותקנים באופן בטיחותי מאחר שנפילה שלהם עלולה לעלות בחיי אדם ולגרום נזק כבד לרכוש, כולל לעסק שלכם, ולכן מדובר בעניין למקצוענים בלבד עם ניסיון וקבלות.

שיקולים לבחירת שלט בגובה

השלט שלכם חייב למשוך תשומת לב רבה ככל האפשר ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחים כדי להבין מהן האפשרויות השונות ומהו הגובה ההולם אותו. אם מדובר בדירה שלכם למכירה, אין לכם הרבה אפשרויות אלא לתלות אותו במרפסת. אבל אם מדובר בפרסומת מסחרית – יש כמה אפשרויות והעלויות משתנות לפי גובה השלט גודלו ומיקומו.

המחיר יהיה תלוי ביצרן השלט וגם בעל הנכס עליו הוא ייתלה. תליית שלטים בגובה מחייבת אתכם לפנות לשירות מקצועי, מאחר שמדובר במשימה קשה מבחינה פיזית וגם מסוכנת. תליית שלטים בגובה מחייבת ידע וניסיון מאחר שצריך לייצב את השלט על משטח ובזוויות נכונות כדי שייראה למרחק וישרת אתכם.

פנייה לחברה אמינה

תליית שלט בגובה היא פעולה קשה מבחינה פיזית ותובעת כוח רב ומיומנות. לכן יש לפנות בעניין רק לחברה אמינה עם ידיע וניסיון בביצוע משימה זו, ראו לדוגמה חברת במרומיו! לפני החתימה על חוזה כדאי לקבל המלצות מחברים ומכרים ולוודא שהחברה עומדת בכל תקני הבטיחות הנדרשים וגם בתנאי הביטוח למקרה של תקלה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חדרי נופש לזוגות – הטרנד הפופולארי החדש
בעוד שרוב האנשים בוחרים לבלות את החופשה השנתית שלהם באילת או בטבריה (כאשר הם מעוניינים לנפוש בארץ),...
קרא עוד »
יונ 09, 2016
מלונות בחיפה
זמן חופשת הקיץ המשפחתית שלכם הגיעה ואתם עדיין לא יודעים מה לעשות עם הילדים? הגיע הזמן שתשנו את כתובת...
קרא עוד »
יול 28, 2013
פח גדול לשירותים ציבוריים? חובה!
שירותים ציבוריים הם מקום שבו מתקיימת תנועה אינטנסיבית של אנשים. זהו המקום אליו מגיעים כדי "לפרוק" כל...
קרא עוד »
ספט 28, 2021